Monday 12 September 2011

♥ What's in your bag? ♥

okey aku just amek nie untuk saja-saja taw hehehe
tapi no gambar okey...!!! mehh sini aku mau bikin list...

1.Purse
dalam purse ada ic,lesen,kad atm,debit card,card popular,card dorothi
perkin,member card untuk meow-meow,pass card masuk opis, duit tak
adak kosong and resit-resit bila keluar duit.

2.Beg
aku tak use handbag tapi aku use bag converse bag tu kalau use untuk
pergi sekolah boleh pergi kolej boleh pergi kerja pon boleh malas lah
nak jadik macam gegurl sangat so bag tu serba boleh letak ipad kalau
nak keluar jejalan pon boleh cuma letak baju hah yang itu tak boleh

3.Iphone
opss koss reta paling penting nanti orang nak call aku susah kalau tak
bawak so itu adalah sangat penting.

4.ipod nano
untuk dengar lagu layan perasaan ke now tengah tak ada bat malas nak
charge hhehehehehe

5.earpiece
nie kalau nak dengar ipod nano pon boleh kalau nak use kat pc dengar
lagu tanpa menganggu persekitaran dua dalam satu

6.charge iphone
always kena usung tak lah usung tapi always kena letak dalam bag
lah tak boleh tertinggal geeee before nie aku lebih suka tinggalkan
dalam drawer senang kalau tertinggal ke apa tapi fikir balik
if aku keluar cuti ke hape tak payah bawak charge kat rumah
so angkut ajek lah yang ini ala tak semestinya pergi holiday macam
pergi rumah orang lain ke kira standby ler...

7.Pencil case
aku beli untuk letak pen pencil highlight dan bermacam lagik lah
siap dengan calclator lagik auwww

8.Note book
okey yang ini kena hangkut tak boleh tinggal kerja-kerja penting ada
kat dalam tu.

9.Pad
kan peyed aku masih tak okey so kena lah letak kat dalam bag untuk
elakkan kejadian aritu keluar dengan sebanyak-banyaknya

10.Sepit rambut
pepagi kan rambut basah tak boleh ikat so bawak sepit so nanti
can use bila rambut kering

11.Botol air
penting tu kalau haus mana nak carik air hehehehe

12.Lotion
sejak dua menjak nie mengegada nak pakai lotion kat opis hehehhe

13.Pendrive
kerja aku memerlukan pendrive untuk transfer segala mak bapak datuk nenek
punya kerja so kena selalu standby pendrive
pssst terasa seperti nak beli lagik lah pendrive saja nak tambahkan koleksi
pendrive kekekeke

tu ajek lah yang ada dalam bag aku sekarang nie aku tak payah pening
nak bawak kunci kereta kunci rumah kunci opis and aku tak payah
nak fikir nak bawak make up sebabnya memang aku pergi kerja
tak make up pong...!!!!
and cream muka aku with foundation untung gak salah beli hehehhe
so aku ada 2 cream pergi kerja,keluar rumah jalan-jalan aku use
yang ada foundation kalau duduk rumah and malam yang tidak ada
foundation simple and ringkas ajek... ^_^

No comments:

Post a Comment