Wednesday 28 September 2011

♥ Luahan Rasa ♥

Edisi luahan perasaan yang terbuku tebal dalam hati ini sob sob sob
aku sayang nak deleted blog nie coz semua kenangan ada didalamnya
aku ingat nak buang org yang follow kat blog aku nie and siap ada and lagi
aku tak mahu tukar email yang sedia ada just use itu saja lepas tu kan aku
nak tukar url aku nak edit-edit godeh-godeh sana godeh-godeh sini
lepas tu tak nak kasi family members baca blog aku boleh...???
aku nak buat blog aku nie meletop chantek ajek without ada gambar muka
aku apatah lagik muka family aku kalau gambar lama-lama tu terlepas
boleh lah kot deleted balik auww auww auwww aku tak berapa nak gemar
letak kat blog muka family salah satu reason aku kena fikirkan keselamatan
keluarga aku itu yang penting berangan sajakan aku nie apa yang aku mampu
ialah cuma berangan yes hanya dengan berangan-angan aku rasa impian aku
bakal tercapai hehehhee dulu aku tengok tak ramai orang nak design layout
now berlambak-lambak ada yang murah ada yang mahal pon ada cun
entah ada 2 blog sama macam aku mula dari 2008 dia dah pon ada layout
yang chantek-chantek tapi aku tatap maintain ajek layout yang ini sebabnya
yang lain-lain tak kena dengan jiwa dan perasaan aku anyway maybe blog nie
aku tak akan publish or apa coz dah banyak sangat url blog aku so malas
nanti kantoi or maybe i will buang all gambar-gambar tapi macam sayam
plak ye lah tu kan semua kenangan ohhh plss mahu atau tidak terpaksa lah
aku stick dengan yang lagik satu maaf kan saya blog sebab sy tak mampu
nak famous amos kan kamu tak mengapa kamu sentiasa famous amos di hati
dan di jiwa saya ye wlau apa pon kamu tetap yang pertama muax muax alahaii
ayat jiwang alam kan kan kan abis nak buat macam mana kamu saja luahan
perasaan gembira perasaan sedih saya kalau boleh sy memang tidak akan
sesekali deleted kamu mahu atau tidak saya kena stick kan yang itu saja
tak apa kamukan segala-galanya untuk saya kan kan kan muaxx
entah bila dengan yang itu idea saya kering tak tahu kenapa tapi dengan kamu
idea sy mencurah-curahh kenapa mesti macam gitu kan...???
abis nanti sy dah tawen macam mana nak kendalikan kamu dan yang itu
dengan parent dengan husband dengan anak-anak dengan keluarga okey
fikiran saya belom mampu nak menembusi semua itu pengsan...!!
tak apa kamu jangan risau ye kamu dah bersama sy sejak sy 18tahun
kamu lebih setia kan sentiasa lah setia okey blog sy dah nak balik bye

No comments:

Post a Comment