Saturday 24 September 2011

♥ Holiday @ Jalan-Jalan ♥

Bila lah agaknya ek nak pergi holiday trip with family..??
menghilangkan segala tekanan yang mencengkam diri
pergi huha huha mengembirakan diri aku aritu ajak mum
satu hari nanti kita pergi genting nak tak pergi holiday
tapi ada few hotel kalau boleh jangan jejak lah sebabnya
banyak kisah-kisah yang serem so tak payah kita carik
tempat lain lor nak lagik best tak payah nak duduk apartment
or condo tak syok carik macam rumah sebuah lepas tu
sekeliling kawasan damai ajek duluk entah mana website tu
atek tunjuk dulu hampir-hampir mau pergi genting tapi lepas
balik umrah dah penat tahun lepas lor lepas tu kan aku nie
ada lar cecita nak ajak mum pergi pulau redang kat pahang tu
tapi kalau mau pergi kena pergi hari bese-bese ajek lor kalau time
cuti sekolah hurmmm baik tak payah harammm orang ramai bhaii
tak kose i mau sesak-sesak dengan orang ramai hurmmm
so lepas nie kalau pergi cuti aku kasi daddy satu camera so
daddy boleh snap gambar-gambar yang dia suka and dia bekenan
okey daddy rajin amek gambar so camera aku plak untuk snap
gambar gedi-gedi aku auwww malas lah mau bikin video leceh
balik mau charge batt camera lor kasi full skrg nie aku nak mencari
charger camera sony aku entah mana aku letak pon aku tak ingat
kalau dah make up syok lah amek gambar gedi-gedi cuba kalau
tak make up haremmmmm tapikan suka amek gambar dengan
ayaz pandai dah dia payaz suka posing-posing masa amek gambar
balik nie aku nak balas dendam mau sleep kaw-kaw punya
lagik best kalau sleep sebelah payaz macam semalam balik lunch
sementara tunggu daddy aku sleep dengan payaz sedap-sedap
sleep sekali mum kejut suruh bangun pergi kerja then masa bangun tu
aku dah nak jatuh coz melayang ye lah baru bangun kan keadaaan diri
belom stabil lagik so jalan-jalan sampai opis hampir-hampir aku langgar
tembok sebelah tangga wahhh nasib baik orang tak nampak kalau tak
mayu i taw entah lah ek rasa macam malas ajek nak bangun pagi
mamai-mamai ajek payaz lagik best dia kejut aku lepas tu dia kasi aku
bantal yang jatuh kat bawah kekekekkekeke uwaaa lama lagik ker
nak balik dah penat nie lepak sob sob sob sob
sakit peyot lah plak helpp helllpppp arghhhhh guling guling guling
balik nanti nak bikin research sedikit mengenai hotel amber court
apa cer sebenarnya sekarang nie malas lor nak bikin cpu pc nie
macam tak berapa nak alert lor lagik satu aku nak kena beli antivirus
sapa nak tolong aku installkan anti virus ek...???
aku tak reti nak install antivirus sob sob sob sob
weyyy boring lah pergi kerja tapi tak ada kerja macam mana???
mulut nie macam lapo ajek selalu macam ginik taw bila bawak
makan tak nak makan tapi bila tak bawak time tu jugak macam2
mulut nie rasa makan haishhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment