Saturday 10 September 2011

♥ Selongkar..?? ♥

Edisi bikin sendiri tapi bukan beg yang sekarang nie aku guna pakai
hah nie yang nak story nie sabo sabo okey nak start dah nie
kalau make up aku suka use brand mac syok ajek texture pon
lembut ajek means walau make up tebal berkati-kati pon tak
nampak sebaliknya nampak neutral saja so sangat-sangat suke
kalau lotion plak aku suka use brand bodyshop yang pasti bau-bauan
tu sangat syok shodap ajek baunya kan aku pernah use lotion
strawberry habis aku kena geget dengan semut occay terus insap
tak berani dah nak pakai kuikuikuikui now kat opis i use yang
blossom japaneese apa ntah then kat rumah use butter apa ntah
so malam lain siang pon lain baunya sangat syok...!!!!
sekarang nie masanya untuk kasi kulit gebus-gebus mak dah 21 tahun
kulit tengah masih muda so kena kasi cun-cun nanti dah payah
mum selalu bising dengan aku macam gituk kekeke tapi nie jek
pekak kan telinga tak pon masuk telinga kiri keluar kanan buruk kan
Alhamdulilah walau pon baru start hari khamis use kulit dah rasa
lembut ajek walaupon tak lembut kaw-kaw tapi still syok ajek
cream muka pulak aku suka guna olay ala yang anti 7 penuan tu ler
iya walaupon baru 21 tahun tapi aku tetap nak menjaga jugak
jerawat tumbuh macam padang yang penuh dengan rumput
banyak weyyy naik rimas aku rasa tapi aku selalu ignore ajek
now nak kasi hilang semua jerawat-jerawat kasi putihkan kulit
auww auwww semalam boleh silap plak beli cream muka
terbeli yang siap foundation sekali kuikuikui balik kerja nie karang
nak kena pergi guardian balik nak beli yang normal bese
so yang ada foundation tu can use bila keluar rumah and pergi kerja
tak ketinggalan kalau pergi tengok wayang shopping just
use compact powder, eyeliner & lipgloss cukup simple dan mudah
perfume plak aku campo mana yang aku suka smell aku use
so tak tetap semuanya i balun can use hahahahhaa
cuma tu ajek lah yang tetap okey lah nak bikin kerja bye~

No comments:

Post a Comment