Tuesday 20 September 2011

♥ Pe Kes Perut ♥

Apa lah perut nie pagi-pagi asal sumbat saja makan start sakit mengulas
membuang kalau aritu lepas balik lunch nie breakfast ajek jadik
macam ginik sedey taw apa kena wahai perut asyik masuk kuar
masuk kuar tu ajek tiap-tiap hari...???
ari nie kan macam tak ada mood lah ye lah masa tengah dok update
twitter aku silentkan iphone kesudahannya pagi-pagi bila bukak
iphone miscall berderet-deret and siap ada msg lagik hahahhaa
lagi best semalam iphone aku letak dalam bilik aku nie jenis
tak suka kalau duduk rumah tapi asyik berkepit dengan iphone
so aku akan letak iphone kat dalam bilik lepas tu aku duduk
depan fad semalam datang so nenek yam kata iphone aku ada
bunyi so aku ingat pak tam aku pon tak pe lah malas nak layan
nanti pak tam mesti call mum punya so aku pon malas nak amek
port so sekali tup-tup fad ada kat luar hehehe cian dia aritu nak
datang sekali mum demam kebetulan aku kena gerak ke jusco so
dia tak boleh nak datang then ari sabtu dia call nak datang masa tu
kan aku ada kat perak so aku kata dengan dia datang ari isnin lah
raya dah nak habis nie tapi aku still belom pergi beraya rumah
fad nanti lah bila free sekarang nie free memang free tapi lepas
balik kerja melingkar atas katil apa lagik itu ajek lah kerja aku
semalam aku mimpi tetiba rumah aku ada pelamin siap hantaran
ada cincin sekali then siap ada gambar aku motip mimpi macam
gituk pon aku tak tahu then bila aku sendiri snap-snap gambar
baru aku tanya wed siapa bila kata aku punya perghh mengamuk
gamuk aku then kira bakal laki i lah asyik mengimpit dengan aku
pon aku mengamuk halau dia pergi jauh-jauh rimas aku asyik
mana aku pergi dia ada then ayat paling tak boleh blah bila
dia kata yang dia kan bakal laki aku ayoooo terus aku carik mum
suruh bising sebab aku rimas hahahahahhaha
giler ahhh mimpi macam gituk choiii ajek...!!!
aritu secara spontan aku cakap tak nak lah kahwin pilihan family
wawawa giler kejam seyy aku cakap tak berlapik lepas tu kan
aku tersedar apa pasal mulut aku nie laju ajek cakap macam gituk
dengan tak beralas langsung lepas tu baru tersedar aku dah terlepas
cakap nak patah balik dah tak boleh so diam ajek lah tukar topik
wakkaka kejam gilers aku nie kan
agak-agaknya kalau aku start berkawan + berchentak sejak 2008
adakah now aku dah rancang majlis nikah aku majlis perkahwinan
aku...??? ermmm ni lah akibatnya bila baca blog org yg dok berchenta
sejak create blog ada tu dari dulu sampai now dah nak kahwin
awatnya aku nie gatai sangat...???
semua blom pandai lagik so jangan nak gatai-gatai kay...!!!!!
boleh plak gambar aku semua tu aku versi kurus selim melim
aduhaiii apa lah makna mimpi semua itu ker masa before aku
tido aku berangan kahwin ek....???
hahahahha merepek merepek & merepek...sekian terima kasih..

No comments:

Post a Comment