Wednesday 7 September 2011

♥ Bosan Boring 2B ♥

Haduhaiiii bosannya boringnya semuanya dalam satu taw
cermin mata mum pecah so nak hantar balik ingat birthday si didi
belikan 3 jenis case iphone ye lah case dia pon tak banyak actually
dia tak simpan so bersepah-sepah kan tak apa belikan dalam 3 jenis
dari aritu nak hantar tapi asyik tangguh tangguh ajek so malas
ingat nak pergi hari nie aku dah kata nak beli case rabbit so dia pon
nak siap mention mau color purple aku jawab tengok lah nanti aku
bagi alasan saja ajek sebab nanti aku dah tahu so senang untuk aku
belikan nanti kan aku ingat nak dengki dia ahh aku kasi then aku kata
tu hadiah birthday dia hehehhee kejammm x aku....???
sekali sekala ajek tapi tak tahu lah jadi pergi ke tak huhuhuhu
so aku pon nanti boleh beli sekali wink wink aku punya dah kasi umairah
ingat aku punya okey nak beli 2 satu rabbit lagik satu tengok lah mana
yang lawo aku beli ahh padahal sayam giler nak change case aku sekarang
nie gambar tajah chomey sama dengan abg han auww auwww
tapi kan aku suka tukar-tukar case entah nampak berseri ajek case aku
ingat tak aritu aku kata aku dah beli case untuk raya before aku beli
gambar tajah hah yang tu aku belom use lagik tak tahu bila nak use heheh
then aku nak cari case untuk nano nano aku kat mana boleh carik ek
agak-agak kat holiday plaza ada tak ek..??
semalam mum kata jangan jumpa lelaki terus ajak nak bernikah kenal dengan
yang lain lagik carik yang betol-betol jangan jumpa ajek terus nak nikah
then aku kata okey mum sempat gak aku twit aku mohon pada Allah untuk
temukan aku dengan lelaki yang Allah pilih untuk menjadi suami aku
hehehee auww auwww mayu i taw gedik siot aku nie mengegada plak

No comments:

Post a Comment