Wednesday 21 September 2011

♥ Celebrate Birthday Didi ♥

Buat semalam selepas magrib bestfriend dia pon datang setakat potong
cake ajek bebudak kenit ajek makan tf then lepas tu pergi makan
memula nak pergi senibong then tak jadi ye lah dah kol bape
bebudak esok sekolah kami kerja kekekekkekee
then actually sebelom senibong kata nak pergi siam house tapi
keadaan memaksa kami untuk tidak pergi tak perlu story sebab
nanti karang kena saman plak walaupon hakikatnya banyak
mata yang dah melihat so ada yang nak pergi mamak tapi ada
yang tak nak last-last kata sepakat pergi ke tempat makan
rojak keropok riuh rendah jugak kami satu family plus
mak,atek & mamu lepas tu mak kak eta,adik dia dengan adik ipar
dia so yang menyampahnya lain order lain yang datang cakap
tak paham-paham jugak mencik siot dah ler sengal apa lah
owner kedai tu amek pekerja yang sengal lain yang dicakap
lain yang dihantar payaz dah melalak-lalak nak tidur makan
tak sampai boring ajek pak tam kesudahannya abg jan balik tunggu
makan tak siap dah kol 11 lebih umairah nak sekolah lagik
then daddynya makan pedas giler last-last mum tak makan
dah lambat then aku inform dengan akak yang jaga tu aku kata
lepas nie if family aku datang dia amek order sebab pekerja lain
tak paham-paham then atek lagik cian tak ley makan telur
dah kata nasi goreng tak nak ada telur dia letak jugak telur
then dah kasi didi present babam plak request dia nak apa
dengan sis dia nak case ipad 1 dengan ipad 2 so aku kata yang ipad 1
dah tak ada case lagik semuanya ipad 2 then dia kata okey dia nak
ipad 2 nya case 2 huwawawa then aku dia nak case iphone 4 so
dia kata nak 3 case aku dah fikir nak belikan 1 tu case macam
patern camera sekarang nie another 2 nie apa patern yang aku
nak belikan pon aku tak pasti lor ye lah takkan aku nak kasi
patern gegirl plak so kena kasi boboy punya btol tak...???
tapi aku dah senang coz dia dah cakap dia nak apa tak perlu aku
nak pening-pening fikir apa nak kasi dia senang dahhh
huwawawa terima kasih yek babam sebab senangkan aku untuk
mencari birthday present tak payah aku nak pening-pening fikirkan
yang perlu untuk aku pening ialah nak carik case apa lagik 2 tu
tu lah ek lelaki nie susah and pening nak fikirkan nak belikan hadiah apa
kalau silap beli termacam gegerl lah plak huhuhu sabo ajek lahhh
uwaaaa boringnya lah tengah tak ada kerja nie sob sob sob....

No comments:

Post a Comment