Monday 26 September 2011

♥ iCoat iPod ♥

Semalam aku beli nie untuk ipod nano nano aku aku amek color pink
babam dengan sis amek color blue actually cuma ada 3 color sajak
blue pink and green yang lelain tak ada yang white tu pon cun gak kan
abis dah tak de sangat stok okey lah janji jangan nano nano aku jahanam
so pink ley masuk yang graphite pon boleh masuk gak sesuai chantek
mana aku tahu sebabnya semalam aku bawak nano nano aku
so aku try matchingkan mamat tu ketawa tengok aku matchingkan
okey lah abis tak jumpa pon case yang untuk letak macam ipod aku
dulu http://www.nano6g.com nie semua info pasal ipod nano
urmm rupanya motorola pon ada cipta macam ipod nano gak perghh
dasat tiru meniru seyy lepas tu bersaing wawawa
tapi aku nie stick kat produk Apple sahaja urmmmmm
sebab kemana-mana saja aku pergi aku always angkut nano nano
kira nano nano macam pak we baru aku ler ibarat macam gituk lah
mana aku ada situ jugak si nano nano akan berada auww auww auww
kekadang sambil dengar lagu aku boleh tidur keekkeke macam pergi
perak minggu lepas aku lena lepas dengar lagu ipod dah boleh masukkan
dalam box balik sayang nak pakai lama-lama takut patah saja urmm
nie pon nano nano ada dalam bag aku auww auwww

No comments:

Post a Comment