Thursday 22 September 2011

♥ Kenapa Nie ♥

Nak taw lah apa motip bila baca novel ke cerpen mesti yang
lelaki a.k.a. hero tu doktor hairan tak dah naik haishhhh
kenapa mesti bikin aku macam gini semalam aku beli novel
then tup-tup aku tak tahu dalam cerita tu lelaki tu jadi
doktor bila selak-selak baca nak part ending boleh plak
lelaki tu kerja doktor grrr stresssnya aku nie
then nak tidur payah boleh plak berangan ala-ala aku
heroin dalam cerita tu lah last-last tidur tak habis pon
tapi cepat plak asyik tersedar ajek pelik tak pelik kan
pak tam dengki aku suruh ayaz kejut aku kol 7 lebih
grrr pakcik kenit tu pon ikut ajek lah apa yang pak tam suruh
aku masuk kol 11:50 sebab pergi jumpa doktor yus peyed
aku tak berhenti-henti makin bleeding ajek cehhh bleeding tu
ayat tak boleh blah seyy no lah asyik kua ajek tak henti
darah beku ajek kuar pe kena ntah dengan rahim aku nie
asyik kuar ajek darah berhenti lah karang kurang darah cepat
plak i monopus cian i choyyy choyyy lahhhh
kebanyakkan semuanya lah ingat tak aritu aku buat entry
apa ada dalam bag...??? okey aku dapat idea tu dari forum cari
kebanyakkan mereka ada tissue make up sabun cuci muka lah
kad tag opis kunci rumah opis kereta pad ada few yang
dalam bag always ada charge phone ada yang tak bawak
macam aku always standbykan dalam bag kalau perlukan senang
just charge ajek tak payah pening fikir sebab kekadang aku nie
bila balik lupa nak charge iphone aku so aku biarkan ajek
nanti pagi dah sampai opis baru charge tapi kekadang lupa jugak
mau charge kekadang kalau batt dah merah giler bangun tu aku charge
dah siap nak pergi kerja baru aku tutup atleast dapat lah cikit
then sampai opis aku charge balik dah senang simple dan mudah
sebab tu charge tu aku simpan dalam bag tak keluarkan pon
dulu aku letak kat drawer opis then aku fikir balik nak buat apa
seyy letak kan elok aku letak dalam bag so kalau aku pergi mana2
charge tu kan ada dalam bag so tak perlu lah aku angkut
charge kat rumah ibarat macam charge dalam bag tu lah yang akan
aku angkut pergi mana-mana so lepas nie if kat rumah sedare ke
kalau batt kong tak payah sebuk-sebuk pinjam charger orang itu pon
kalau mereka guna iphone kalau mereka tak guna iphone then nak
use charger apa btol tak...??
nie fikiran aku lah pendapat orang lain aku tak pasti sama ada
setuju atau pon tidak ye lah lecehkan nak mengangkut charge
kat rumah pergi kerja lepas tu angkut lagik use kat rumah kalau
nasib tak baik buatnya tertinggal kat opis dengan keadaan batt
dah merah hah macam mana plak tu..??
tak ke haru biru jadiknya so malas nak amek pusing peningkan
kepala actually dah lama beli cuma dah pindah opis nie hah baru
guna and aritu pergi perak baru-baru nie dah start lah bawak
so kalau balik dari holiday dengan batt dah nak kong tak kan
nak selongkar bag besar untuk mencarik charge rimas and leceh
ari nie aku x bawak bag aku cuma bawak iphone dengan diri ajek
tu pon batt aku tak sampai 90% so malas nak godeh-godeh
nanti batt kong dah ler tak bawak charger karang nak use apa
dulu kazen aku kata tak payah beli kepala plug beli ajek
usb banyak-banyak nanti kepala plug ley use orang lain punya
tak dapat jett tak apa aku sanggup beli bersiap kepala sekali
kan leceh nak tunggu giliran kalau giliran plug charge tu okey lah
kalau giliran tunggu kepala plug tak apak terima kasih banyak2
tapi masa beli aritu dorang kata kalau boleh beli charger ori
jangan beli bukan ori boleh meletup time tu dah tak ada varranty
lagik sebab itu aku beli yang original biar mahal asalkan selamat
huhuhu okey lah aku mau betapa jap kat toilet daa bubye~

p/s:menyampah dengan layout fb baru dah tak de privasi abis semua
nak diberitahu nak beralih arah ke twitter lah plak bye~

No comments:

Post a Comment