Thursday 8 September 2011

♥ Syoknya ♥



Agak-agak bulu si oche boleh tak jadik gebuss macam ginik ek..??
dengan besar tembam chomey bulu kembang jalan terkedek-kedek
arghhh can't wait nak tunggu lambatnya tapikan aku berharap
nanti bila oche dah 9 month dia dah jadik macam wazi besar
bulu tebal dan kembang gemok paling penting manja yang teramat
sangat gedik manja eiii syoknya bestkan hope macam gituk lah
tentang si ocha tu if orang itu tak nak amek and jaga kak eta nak amek
tapi tunggu bulan 10 dia kata daddy plak dah sayang kata tak payah
kasi suruh bela ajek mum pon cakap macam gituk mum kata atleast
ada jugak si oche nie teman main dengan ocha gedik-gedik hehehe
lompat sana lompat sini pagi tadi bising sebuk main bola nanti nak carik
tali jadi dorang boleh belajar main bersama-sama so tak boleh nak kongker
mum marah aku cium-cium si oche kan hidung aku sensetip so mana boleh
dengan bulus-bulus oche lagik hah dulu masa baru2 adopt oche kan
kat-kat leher oche ada macam bulu yang bergumpal taw tapi tak taw
apa jepun suruh bersihkan tapi aku belom sempat bersihkan memandangkan
si oche masih takut dengan orang then semalam punya semalam masa
nak bersihkan area vontot dia yang penuh dengan pasir check-check
leher dia dah tak ada gumpalan bulus so dah bersih lah oche besar manakala
si ocha ne kecik sedikit dari oche ari selasa aku belikan oche collar tapi
tak belikan ocha sebab ocha kan tumpang so tak nak sayam-sayam sangat
nanti aku sedih bila ocha dibawak pergi sob sob sob sob
so ocha tengok dengan muka sedih so semalam aku dah belikan and dah pakaikan
kelakarnya collar tu boleh beralih arah siap masuk sampai ke tangan ocha
huwawawa sengaja besarkan supaya mereka tidak rimas masa baru2 pakai
asyik kuis-kuis geget-geget main lonceng yang ada kat collar esoknya dah
redha ada rilex ajek hahah nak amek gambar punya lah susah sengaja tak
nak lepas tu bila nak snap dia cepat-cepat pusing then kalau dapat snap pon
nanti segaja pergi depan camera tunjuk mulut dia lah hidung dia lah
eiii boring bila aku asyik chium dia nanti suka buat muka boring suka tido
paling suka jilat-jilat jari aku cuma aku ajek seram takut dia geget heheh
dari mula amek sampai sekarang dulu ocha tak suka kalau kitaorg belai
tapi skrg dia nak tapi takut tak apa maybe lama-lama dia akan suka
jika ocha masih with me lah kalau dia dah dengan orang lain maybe dia pon
akan manja iya lah jika dah kena belai hari-hari Insya Allah cuma aku
belom ada masa nak main-main dengan mereka buat masa nie belom lagik
bila lepas suka suka nak melarikan diri takut tu yang malas dia suka
kalau main dalam cage suruh kita belai-belai manja weee....
sorry bobby (kucing lama dah mati pon) tak ada niat nak mencari penganti
bobby still dalam hati and mind kami cuma yang ini bela untuk kasi family
main-main tumpang bermanja dan ianya bukan untuk ganti bobby
damai dan tenanglah bobby disana *entry berakhir dengan emosi*

No comments:

Post a Comment