Wednesday 14 September 2011

♥ Teruk-teruk ♥

Semalam aku pergi berubat lagik sekali untuk tengok apa plak orang tu
rumah dia kat ayer hitam pergi tu jam lorry terbalik nasib baik
tak ada apa-apa fuhhhhh
then dah pergi semua dikasi kat aku air Insya Allah untuk hentikan
darah dulu try lah mudah-mudahan semuanya akan kembali
pulih sejak ari sabtu aritu aku kena sakit perut sengugut sampai
sekarang asal bangun pagi ajek mesti sakit perut sampai ler tengah hari
tiap-tiap pagi bila bangun lepas tu something yang menahan aku
supaya malas ajek nak bangun malas nak pergi kerja malas nak
bikin kerja semuanya serba malas tak tahu lah nape
tapi semalas-malas aku bangun pagi pergi kerja pon tetap aku bangun
nie tak tahu lah kenapa sejak ari sabtu kena sampai sekarang
secara jujur aku dah tak larat nak settle kan kes peyed aku nie
kes sakit perut kes perihal diri penat lah sakit perut kena kekadang
perut tak selesa sakit macam cucuk-cucuk nak kena tekan perut
sampai kadang kala kena makan panadol menstrual untuk hilangkan
nasib abg jan tukar kata aku sakit batuk-batuk tak diberitahu aku
pergi berubat memang aku tak nak budak-budak opis tahu
aku harap sangat semuanya back normal macam dulu peyed kuar
ikut time tak payah kena macam ginik semuanya lancar balik
masa otw balik exident kereta hilux separuh bonet dah masuk
bawah lorry trailer mujur tak ada nyawa bila sis kata kereta masuk
bawah lorry aku cuma fikir jangan kereta wira ke kereta yang
senang masuk bawah lorry teringat aku kes yang 10.10.10
bas hempap kereta myvi seremmmm beb....!!!!
mujur lah tak melibatkan nyawa sebelom masuk highway
ada eksident jugak melibatkan 3 kereta tapi paling sadis kancil
terpotong bahagian depan orangnya entah lah tak pasti hidup ataupon
tidak lepas kejadian lorry hilux tu ada lagik cuma tak teruk hujan-hujan
bawak laju tayar licin tapi kan yg lorry with hilux tu kan nasib baik
belakang dia kereta tu break emergency kalau tak mesti tersodok sekali
lagik teruk nanti tapi nasib baik kereta saja yang teruk nyawa tak
melayang hurmmmm....!!!!

No comments:

Post a Comment