Monday 12 September 2011

♥ Moddy ♥

Kak tina off so aku kena jawab call tanya kan pertanyaan urmmm
so nak ke tak aku kena jugak buat aku ingat ari nie malas
nak kerja sakit perut tapi tetap gagahkan diri pergi kerja :(
bila lah jerawat-jerawat aku nie nak hilang ek...??
hah kan kecoh-kecoh pasal naik 6% cukai perkhidmatan
walaupon kerajaan kata tak boleh naik tanpa kelulusan kabinet
aku dah dapat sms dari hotlink yang mengatakan 15 nie naik
so amacam memang akan naik ler dengan sim card permulaan sekali
aku ingat nak pakai line celcom lah yang limit sampai RM48 tu
call family free kalau tak silap 5 number ahhh jap-jap kita bikin
list mum,abg han, jepun,pak tam alamak dah 4 yang lagik satu tu
nak letak number apa ek ala letak ajek number abg han yang 2 tu
ada yang limit sampai seratus lebih entah lah ada 2 hati sekarang
nie sama ada nak terus with prepaid atau pakai line...???
tapi bebudak tu semua pakai prepaid maxis plak tu
selagi i belom kahwin payah seyy nanti karang kalau dah
berchenta sekali bergayut tak hengat dunia macam mana seyyy...??
tak pepasal jejak seribu-seribu habis aku...!!!
aku ingatkan nanti kalau dah berchenta lah kan tak payah lah
nak call or sms just text kat ym ke skype ke msn ke hah sonang
free ajek duduk lah kat situ sampai muntah...!!!
aku ingat kan nak create fb baru lah entah fb skrg nie dah tak
selamat lagik so biar lah aku bikin yang baru actually dah ada
cuma belom diguna pakai dan di add kekekekekek
habis nak buat macam mana berapa banyak seyy fb yang nak di add
entah lah weyy kalau korang tengok fb korang tak selamat
masih lagik kah korang nak guna pakai...??
maybe sebab banyak friend aku kot tu yang susah aku nak deleted
entah lah tengok fb tu dah macam tak ada seri lagik ingat nak buang
arr detail-detail pasal aku entah dah tak banyak detail-detail aku
semuanya aku dah remove arghhh kusut-kusut kepala seyy
apa punya fb lah sekarang nie menyusahkan ajek.....!!!!

No comments:

Post a Comment