Tuesday 6 September 2011

♥ Hari Kemalasan ♥

Hari-hari malas itu ajek yang ari-ari aku coret pada blog aku kan
tapi itu ler aku perkataan malas tak pernah lengkang dari bibir mulut
pada hari ahad bersamaan 28.08.2011 jam 4 or 5 gitu or 3 gituk
abg han belikan ipod nano 6th generation 16 gb color graphite and
ipad 2 wifi 32 gb color white yippy thx dear muaxx muaahhhh
ipod nano touch 6th generation tu kira aku dah ada 2 lah satu color pink
mana kala lagi satu color graphite auwww memula aku agak macam
tak nak amek yang tu nak amek yang lain tengok color green lawo
tapi cuma 8gb ajek then abg han kata tu 8gb dia suruh amek 16gb
fikir gak nak amek color apa kan masa tu cuma ada 4 color ajek
pink,graphite,orange & silver tapi giler silver buruk giler tak lawo and tak
cung langsung seyyy so tu kira out lah then takkan aku nak amek pink
seyy coz aku dah ada color pink aper nak bikin apa amek color sama kan
so tengok yang orange tu tak bekenan bila babam bukak bila balik lawo
plak macam ala-ala gold gituk cett so fikir punya fikir amek color graphite
macam purple-purple grey chantek hoccay dulu si vincent kata
can use charge iphone tapi masa beli siapa ntah nama mamat tu kata
tak boleh plak tak apa nanti aku jumpa si vincent sekali lagik untuk tanya
apa lah mereka nie sabo ajek lahhh aku amek sama color dengan sis
graphite cun bebehhhh boleh lah lepas nie simpan ipod balik dah ler chomey
macam senang ajek patah dah simpan lepas nie pergi mana-mana cuma
bawak ipod nano by the way yang dulu tu aku call ipod and yang baru nie
aku call nano nano okey babam punya panggil nano nano so amacam...??
simple and mudah ajek kan hehehhee... ^_^
aku tak jadi nak kasi pak tam ipad 1 aku ye lah kan aku dah men game kat situ
nak start balik kem salam ajek lah so aku mum and sis akan kumpul duit
untuk belikan pak tam ipad 2 semperna birthdday pak tam share dengan ayaz
kiut lah ayaz tadi pakai kopiah baba dia hehehehe...
smart cover aku amek pink sama dengan didi babam plak amek green sis plak
amek orange smart dohhhh auuwwwww auuuuwwwww
semalam dok bergurau-gurau ada org kata sis tak lama lagik dah nak kahwin
wooo mesti meriah giler kan rumahh ye lah dia kan anak pompuan pertama yg
akan kahwin so mesti meriahkan then pak tam cakap dengan aku suruh aku
panggil pak abu untuk jadik wedding planner aku dulu abg han now pak tam
aku rasakan memang aku akan gunakan khidmat pak abu lah tak caya tunggu
then aku amek pinggan pak tam so pak tam tanya aku dah rajin kenapa
dah nak kahwin ke euwww ada ajek lah dorang nie sabo ajek lahh....!!!!
jommmm cari theme wedding aku nanti ehh silap-silap wedding sis lor hehhehee

No comments:

Post a Comment