Monday 12 September 2011

♥ Apakah makna semua ini ♥

masa hari sabtu mengaji mum ada beritahu ustaz pasal sakit aku
iaitu aku peyed tak henti bila dah just tinggal cikit nanti sekali
keluar bukan main banyak sis kata dah macam orang tumpah
darah mana taknya hari sabtu terguling-guling aku menahan sakit
perut sengugut lama weyy tak kena sob sob sob sob
so lepas makan ubat tengok payaz akhirnya aku terlena
lepas bangun Alhamdulilah kurang tapi sekarang nie masa tengah
dok type nie masih ada sakit lah datang hilang datang hilang
aritu aku tanya kak aida macam mana nak tahu beza darah haid
dengan darah hidup then kak aida kata kalau darah hidup color
merah hati so aku bandingkan darah aku dengan lepas-lepas
punya peyed then color merah cair ala macam air f&n strawberry
hah macam gituk lah kalau keluar sekali banyak tu pasti akan
keluar darah beku panjang-panjang lebar-lebar plak tu aku geli
tengok tapi tetap jugak kena amek masukkan dalam bowl jamban
kalau tak mana nak lepas baunya sedikit macam hanyir-hanyir
ayam pon ada tapi boleh meloyakan tekak lah senang cerita
sebab tu dari bulan lepas punya lepas means bulan 7 darah aku
keluar macam hanyir busyuk sangat walau aku dah cuci tetap
ada bau tu yang aku pelik tapi aku just diamkan ajek
ustaz kata mungkin ini ada unsur-unsur sihir macam kak aida kena
ex dia buat tak kasi sapa-sapa miliki kak aida selain daripada dia
so semalam just try tanya kebetulan aku jaga payaz so tanya
dia kata maybe hormon tak betol dia suruh minum air rebusan apa ntah
tapi dia kata nie ada jugak unsur-unsur sihir mak aiii naik bulu roma
aku seyy so untuk sementara waktu dia suruh minum air apa ntah
sampai peyed aku habis so kena berubat kot kasi buang masalahnya
siapa seyy yang bikin apa lagik dulu masa 2009 kan aku kena
so now 2011 kena lagik apa jekk patut ler aku macam malas ajek nak
pergi beraya rumah-rumah orang sedangkan tahun lepas aku okey jek
masa 2009 yang aku kena sihir tu pon aku malas nak beraya jugak
tapi memang weyy badan always sakit penat macam tak bermaya
ajek orang tu kata kalau aku tak berubat aku just biarkan lama-lama
badan aku kurus muka pucat ye lah aritu kak tina tanya pasal peyed
aku so aku cakap dengan kak tina biarkan ajek lah malas nak amek
tahu memang weyy sampai satu tahap aku rasa malas nak amek tahu
aku biarkan ajek kaki aku yang sebelah ibu jari tu sakit macam apa
semalam baru aku story dengan mum entah lah aku dah rasa
macam malas nak amek tahu pasal diri aku tak taw lah nape
aku punya malas sampaikan blog pon aku tak update biarkan
otak aku blank tak tahu nak kata apa semuanya serba malas
sis teka orang yang sama bikin aku dulu entah macam sial lah weyy
secara tetiba bila masa aku pegang pen tup-tup dakwat pen ada
kat tangan aku grrr menyampah seyy tak boleh ke bikin aku senang
hidup dengan happy....???
blah lah weyyyyy eiiiiii....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment