Wednesday 21 September 2011

♥ Sob Sob Bye Dear ♥

Berita sedih pepagi lagik tak sanggup nak lihat ochaa kena
dibawak pergi yee owner sebenar ochaa dah amek pagi tadi
aku ingatkan depa tak jadik amek ochaa sekali amek jugak
ochaa bubye nanti dengan owner baru tak mo notty2 taw
lepas tu jangan nak takut bila dorang belai-belai ehhh
apatah lagik bila dorang cium-cium tak mo cakar or geget
anak dorang kalau budak tu pegang or dukung taw
sebab masa hantar gromming pon kena bagi taw yang ochaa
takut dengan orang then dorang kata tak pa maybe sebab
dorang dah bese kot abis pagi tadi malas nak tengok aku
salin baju lambat-lambat ajek :(
ochee dah macam tak tentu arah duduk tak kena turun tak kena
ye lah sebelum nie ada kawan bermain now dah tinggal sorang
jangan dia murung sudah adeyyy nanti ochee dah besar kami
carikkan ochee pasangan ehhhh dah tak mo sedih-sedih
ochee sob sob sob sob
aku tak boleh ahh dukung ochee kejap ajek hidung gatal
entah kenapa lah dengan hidung aku nie haishhhhhhhh
dulu masa bobby ada aku dukung pon tak kena macam ginik
dah besar-besar nie dulu aku kerjakan wazi pon macam gituk
semalam actually dah 2 malam lah jugak asal dukung ochee
main-main cikit hidung gatal mengenyam eiii gerammm
cian aku asal nak kerjakan meow ajek hidung mesti gatal
mesti ochee suka ye lah aku tak boleh nak kerjakan dia
suka cium-cium dekatkan muka aku dengan dia then
suka peluk-peluk dia manjakan dia auwwww
ye lah kan kucing sama macam manusia pandai jelez pandai
merajuk tak pe maybe lama-lama nanti ochee akan biasa
ochee kena paham kami dah berjanji nak berikan pada
orang yang akan jaga ochaa sekarang maybe ochaa akan
gemuk bila berada disana tak apa ochee kita doakan
ochaa gembira disana yek walau pon sedih tapi kena redha kan
kalau mungkir janji berdosa so kena bagi lepas nie tumpuan
penuh cuma dengan ochee ajek and dah nak kena bawak inject
vaksin untuk ochee okey bab-bab inject nie memang aku tak
akan tengok sebab kesian lagi pulak aku sendiri pon takut
ngeh ngeh ngeh okey lah jap lagik aku mau story pasal
birthday didi semalam ada gambar tapi malas nak letak lor..

No comments:

Post a Comment