Monday 8 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 8 II ♥

Sengaja nak asingkan entry yang tu dengan yang ini tak mengapa kasi
can al maklum dah 3 tahun hehehe...
tekak nie dah rasa tak sedap dah tak selesa uwaa takut seyyy
hidung nie plak dah start tersumbat dah start tak selesa dah start
achommm achooommmm takutnya kalau kena virus demam ohhh
tidakkk hah terlupa nak bagi taw asyik dah start batuk-batuk ajek nie
semuanya dah mula rasa tak selesa takut lah weyyy takut demam
ajek nie kan aritu pak tam demam diikuti payaz and aritu sis ada kena
gak rumah aku nie cukup lah kalau sorang sakit yang lain akan menyusul
sampai habis kemudian reda arghhh plss tak mo sakit aku dah takut nie
takut jadik macam tahun lepas arghhhh tidak mahhuuuuu
balik karang aku nak makan ubat cepat-cepat lahh takut melarat ajek
mencegah lebih baik daripada merawat betol tak kuikuikui....
ari sabtu aritu aku pergi Jusco mak aiii orang punya lah ramai macam aper
naik muntah naik mabuk aku tengok buwekkk uweekkkkk buwekkkk
payaz ikut boleh plak pak cik kecik tu tak nak pegang nak jalan sendiri
tidakk dengan orang ramai tidak akan sesekali lepaskan dia untuk jalan
sendiri so asyik kena paksa pegang ajek bosan si kenit hahhahaha
esok aku nak paksa gak lah pose anggap darah yang kuar nie darah sakit
boleh tak ek...??? sebab bila seyy nak kering asyik keluar saja urmmm
alamak bila sanggap ajek tekak perit macam nak cari gula-gula lahhh
nak minum air pon rasa macam tak selesa ajek lahhh plss tekak tak mo
bikin hal aku baru nak start pose plss tak mo macam ginik...
sorry ye sy minum air tekak saya tidak selesa sob sob sob
bila semua tak selesa semua tak kena mula lah rasa tak selesa sob
tekak nie haisyyyhhhh jangan nak dikata semacam ajek rasa...
uwaaaaaa aku sempat gak lah beli 2 vcd lagu raya khas untuk kereta
alololo masa tu pose baru 6 hari tapi dah beli vcd lagu raya huwawawa
gantuk ahhhh mau sleepppppp bye...

No comments:

Post a Comment