Sunday 14 August 2011

Ramadhan 2011-day 14

Sebelum tu selamat sahur semua hehehe pasti kejap lagi bangun sahur aku liat nak bangun

Ye lah nie kan tido lewat so mesti punya lahh nak bangun sahur punya lah malas haishh

Start yang first sahur tu perut aku sebu terus aku tak berani nak makan waktu sahur

Aku lebih bahagia minum air sahaja bukan apa nanti sendiri yang akan rasa tidak selesa so nak

Buat apa aku paksa diri aku untuk berbuat demikian so just minum susu sahaja untuk kasi

Bertahan sampai ler ke magrib wink wink semalam buka pose tu aku tengok nescafe ais

Macam syokkk ajek so lepas dah isi perut makan semua baru aku amek tu pon minum just suku saja

Tak berani weyyy nak minum sampai habis bukan apa takut sakit gastrik sebu kat ulu hati aku

Cukup-cukup lah seksa tang itu adeyy takut weyy jadi macam dulu insap nak minum nescafe

Berkali-kali dan kuantiti yang banyak dalam satu hari insap weyyy takut takut walaupon kekadang tekak

Nie macam nak minum sangat kekadang langgar ajek mujur lah tak jadi apa-apa means tak sakit lah

Maybe sebab tekak yang nak sangat itu yang orait ajek kot hehehhe tapi tadi tu just nak jamah ajek

Takut karang tak pepasal terguling guling menahan sakit perghhh tak sanggup beb tak sanggup....!!!!!!!

Esok nak kena bersihkan anak-anak buluss dah berserak paper yang kat dalam cage dorang main-main

Kuis-kuis bese lah time-time nak tengah sebuk nak main apa boleh buat redha ajek lah bersih-bersihkan

Mereka belai-belai maybe tak kot selsema aku belom sembuh tak mahu amek risiko karang makin

Teruk nie pon dah macam nak baik cikit nanti tak pasal-pasal makin teruk euww tak mo tak mo

Syok ajek petang semalam tidur bukak aircond pap sleeep rasa macam dunia ini aku yang punya tido kol 3

Sekali kol 5:30 dah kena kejut suruh bangun coz nak kena siap-siap kalau dah tidur nak bangun punya lah malas

Hhahahaha karang kalau sahur laki i macam mana ekk ye lah aku nie kan spesis tak bangun sahur cian plak

Tak apa lah suruh ajek lahh dia bangun and masak sendiri voley..? Puihhhh karang tak pepasal mengamuk sakan

Laki i ye lor ada ke patut dia yang kena siapkan semuanya i as wife kroiihhhh kroooiihhh terbongkang tidur

Pengsan mak mertua i tengok my mum dah bese tengok anak gadis dia tidur membongkang tak sedar diri

Ye lor dah bese tengok dari lahir sampai lah sekarang tapi tidur dengan mum sangat best rasa macam safety sangat

Aura mum mampu melenakan aku adeyyy nak tidur dengan mum lahhh tapi cian plak daddy uwaaaaa

Mahu atau tidak sila tidur sendiri di bilik sendiri ehhh bukan tidur sendiri sebelah kanan ada babam manakala

Sebelah kiri ada bibik wahhhh besttt seyyy pssst tak suka tidur sebelah tingkap seremmm entah apa yang harus di

Sereeemm kan pon tak tahu kan kan kan tapi macam tak syokkk ahhh lelagi dengar MJ12 makin kecut iiiii bebebehhhhh

Pose pose nie tekak macam tak puas ajek minum air kalau letak sebaldi rasanya boleh habis dalam masa 1 jam

Dah ler minum air tak puas tekak nie asyik bikin rasa semacam ajek bulan bulan pose nie jugak ko nak sakit

Kalau 2 tahun lepas selalunya tunggu selepas 3 hari raya nie dah advance since last year sakit seminggu pose

Or 15 day berpuasa ayooo sangat tidak selesa kalau sakit time bulan pose ye lah dengan keadaan tekak kelat

Mau minum air orang sekeliling pose so macam mana arghhh sabo ajek lahhh sob sob sob sob lah not son rilex

Wa belom ada son or daughter lagikkk waiitt nanti jumpa apak dorang so keluarlah dorang uikss ayatttt melucah di

Bulan bulan pose seyyy ayat tak boleh blahh tuuuu sambung balik ehhh jap aku terlupa ayat apa yang sepatutnya

Okey dah ingat balik ayat apa ingat tak aritu aku kata nak beli lens blincon bb pink...???

Apa tak ingat mehhh sini aku kasi ingatt aritu kan aku kata nak bb pink untuk dipakai di hari raya tapi kan

Sob sob sob terpaksa batalkan hasrat itu kerana silau tinggi so cannot frustnya :( tak apa color grey sedang menanti

Yippy berlalu lah sudah ramadhan sebulan berpuasa tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira bla bla bla

Okey lah mau sleep karang kejap lagik mau bangun sahur nite nite selamat bersahur semua....wink wink

Ehh before that korang sahur makan aper yek...?

No comments:

Post a Comment