Friday 5 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 5 II ♥

Brruuuppppp buuurrrpppp Alhamdulilah kenyang makan mcd opss
aku makan fillet o fish lama plak tak makan selalu asyik makan double
cheese burger saja so tukar menu plak kebetulan aku tak bawak air so
aku beli sekali dengan air wawawa makan kat bilik belakang siap tutup
pintu lagik karang bau keluar cian kak wahida dengan nadia karang tak
pepasal mereka join sekaki kak aida yang order slumber ajek hahaha
mamat yang hantar tu muka macam tak ada perasaan ajek taw tengok
hehehe shuker-shuker kenyang sudah taw Alhamdulilahhh
tadi tummy aku boleh plak meronta-ronta mintak diisi hoho rilex rilex
coz tengah menanti MCD sampai macam apa seyyy mintak diisi sabo
ajek lah coz semalam mum tolong hantarkan biskut chips more dengan
soya beans aku letak atas cpu kat bawah so orang tak nampak and aku
pon laju ajek lah ngap ngap slurrp sluuurrrrpppp tu pon cover line hoccay
karang kantoi bahaya beb nie pon air coke MCD aku kat cpu hehehehe
syyyhhhh diam-diam kayy tak mo kecoh-kecoh taw padahal aku sendiri
yang kecoh-kecohkan kat blog kan buyukkk sungguhhhh kan kan kan
seyes tummy aku full seyy macam-macam dah masuk ke dalam tummy
so full lahh kena joget-joget lark-larik untuk kosongkan balik tummy
nanti bila dah start pose tummy jangan bikin hal ehhh jangan nak mintak
isi taw muaxx muuaaaxx kat tummy ku...
blog moga nanti bila dah kahwin ada anak2 aku tatap maintain update blog
ameeen....

No comments:

Post a Comment