Tuesday 2 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 2 ♥

Lepas nie nak buat entry ramadhan 2 ramadhan 3 walaupon
post 2 or 3 pada hari yang sama wink wink tp kalau post 2 or 3
pada hari yang sama nanti tittle akan jadik pelik sedikit yekk
still tak boleh nak berpuasa tapikan aku rasa kan end of this
month peyed aku tak akan datang kot entah lahh apa-apa ajek
semalam berbuka di M suit hotel makanannya okey lahhh
tak banyak choice walaupon konsep 1 Malaysia huwawawa
statment kejam daripada aku...!!!
tetiba rasa seperti mahu tukar URL lahhhh tak apa untuk kebaikkan
maybe aku akan change pada 8 ari bulan semperna 3 tahun sudahhhh
blog aku suker sukerr Alhamdulilah dah masuk 3 tahun blog aku
ehh nanti tak boleh duluk tunggu 8 aribulan kekeke poyo-poyo
so sekarang sedang mencari url yang bersesuaian urmmm
thanks blogspot coz tak deleted blog kesayangan aku nie auwww
and ari nie untuk pertama kali aku pose dan bekerja ye lahhh
tahun lepas kan i tanam anggur and 2 tahun lepas kan i study
so agak rasa macam aduyyyyy malasnya nak pergi work
rasa macam nak tidur gulek golek atas katil taw huhuhu
ehh jap blogspot kata nak deleted blog yang tak login since 2007
kan tapi apa pasal still ada lagik ek..?? ke blogspot deleted slow2
start sekarang alahaiii dah nak kena hati-hati takut hoccay blog
aku nie kena deleted sob sob sob
gantuk sudahhh mata aku nie lahhhh entry nie makin merepek kan..??
memang pon dah macam aper dahhhhh nie lah dilanda dimana
kebosanan kegantukkan ketak ada ideaan huwawawa

No comments:

Post a Comment