Monday 29 August 2011

♥ Ramadhan 2011-Day 29 ♥

Bila bebudak dah tidur senang sedikit untuk aku coret pada blog aku

semalam Alhamdulilah rezeki Allah berikan semperna nak raya aku

akhirnya dapat beli ipad 2 32GB white only wifi sahaja and tak lupa

jugak ipod nano yang 6th generation so aku dah ada 2 satu pink and

satu lagik purple metalic wink wink cuma belom masukkan lagu

tak taw apa pasal tak macam selalu aku masukkan nanti pagi karang

jumpa kejap lah tanya kenapa haishhh menyusahkan ajekkk lah plak

esok raya wink wink sempat gak beli foundation lip gloss compact

powder giler shopping tak hengat dunia kuikuikui tapi itu lah macam

aku kata rezeki Alhamdulilah :)

nak kemas bilik kasi bersih kemudian charge camera urmmmm banyak

benda kan nak buat alamak sakit perut ahhh nak pergi toilet nanti

esok aku sambung membebel kay...

No comments:

Post a Comment