Friday 5 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 5 ♥




Blincon sekarang nie dah ada color baru iaitu BB Pink siap mention yang pink
tu first in Malaysia wink wink aku ingat nak pergi carik lah
gerek tak first raya use bb pink sure kiut miut kan mata i auwww
tapi yang grey tu macam mana ek...??
kalau nie ada support power aku akan beli karang bebila pon boleh use
abg han kata nanti mata jadi macam rabbit sebab mau taw color pink tu
tak lawo ke untuk dilekatkan pada mata aku awww awww
dekat city square ada karang aku nak pergi nak bertanya ada tak jual
tapi entah bila fikir yang color grey mengancam tu membuatkan aku
ragu-ragu plak nak membelinya ahhhh biar lah nanti beli jugak tak
sekarang akan datang huhuhu...
semalam peyed aku kuar lagik banyak sangattt entah lahhh tak taw
nak kata apa pagi tadi mandi tengok aikkk tak de banyak just cikit
ajekk stressnya apa kena lahh dengan darah nie pon aku tak taw lahhh
dah sampai masanya untuk stop just stop lah nanti next month or end
of this month keluar lah nie tak bila nak keluar nak berpanjangan bila
suruh keluar tak keluar-keluar ke nak betulkan balik perjalanan darah
nie siap keluar darah beku lagik *kalau geli jangan baca yek*
entah lah apa-apa ajek lah mudah-mudahan semuanya kembali normal...

No comments:

Post a Comment