Friday 26 August 2011

♥ Ramadhan 2011-Day 26 ♥

Tinggal lagi beberapa hari sebelum ramadhan melaburkan tirainya

syawal menjelma lagik kali ini puasa aku sangat teruk nak kena ganti

hanya 7 hari atau kata senangnya hanya 7 kali saja aku dapat berpuasa

lain semua tak boleh coz darah aku tak berhenti-henti kekadang sekali datang

banyak macam air paip atau macam tumpah darah sakitnya usah dikata

nak mengantikan balik puasa sangat penat and tak larat seyyy :(

entah lah baru before puasa tu aku berharap peyed aku kembali normal

sekali jadik jugak macam ginik so tiap-tiap pagi and malam kena amalkan

evening prime rose untuk betulkan kembali hormon peyed aku

kalau amek pil perancang tak boleh coz aku belom bernikah nanti dah bernikah

baru boleh amek huwawawa tapi tak selesa lah kalau keluar macam air paip

nak shopping sangat tak selesa apatah lagi nak tukar baju seluar stress taw

macam hilang ajek mood nak shopping sentap i hoocccayyyyy

lepas habis bulan nie nak kena makan ubat hentikan darah so nak kena

betolkan balik hormon kebetulan badan aku tengah debab so makin tak

menentulah hormon macam mana nak koyoss ekkk...???

walaupon tak pose siang aku tak makan just makan time berbuka ajek taw

saturday ingat nak pergi jusco cari pillow dengan lip gloss Mac

tahun nie aku tak beli pon sunglasses macam yang aku buat wish tu sebabnya

bajet tak cukup so beli apa yang penting ajek hahha tapi tahun nie beg Guess

so sunglasses pon kena guess so padan sikit cuma shoe ajek tidak malas ahh

tahun nie tak beli high heel pon coz high heel aku ada satu yang belom use

beli dah dekat 2 tahun buyuk kan abis anak-anak yang use pakai bawak larik

uwaa bese arr dah ada anak kan wekk sila muntah laju-laju hhehehehe

macam tak sabar lah nak raya poyo kan...??

memang pon hehehe raya tahun nie macam tak dek cerita yang best lahh

bosan-bosan ajekk la nie tengah dengar kompilasi lagu-lagu raya okey lahhh

sebenarnya mata nie tak mo sleep exited kot dapat cuti seminggu rasa macam

puas untuk tidur selena-lenanya entah lahh aku pon tak taw actually exited

nak raya pon iya jugak taw anyway monday nie nak start kemas bilik

tapi tak taw lah jadi atau pon tidak tapi kena jugak sebab bilik dah berselerak

larik mak mertua i kalau tengok taw wekkk okey lah mau sleep gantuk bebeh...

No comments:

Post a Comment