Tuesday 2 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 2 II ♥

Sekarang nie nak story anak 2 ekoq yang ada kat rumah tu
sekor namanya Oche manakala yang tumpang tu namanya
Ocha (babam pilih Ocha) aku membebel suruh kasi nama takkan
nak panggil dia tumpang cian kan terguris hati & perasaan taw
yang si oche macam wazi playfull manja tak takut orang and tak
sombong manakala si Ocha tu macam wawa sombong nak play tapi
takut orang tak suka duduk bawah suka panjat duduk atas bila
dia meow kita dekat dia mengundur sebab takut eiii gedik okeyy
memula nak bagi mereka makan SmartHeart tapi abg jan kata
nanti bulu tak lawa kasi mereka makan iams okey so amek yang iams
jual kat Permas Jaya belakang KFC so semalam kol 2 lebih keluar
belikan anak-anak meow makan dengan belikan susu tapi belom
kasi ingat balik kerja nie kot baru start kasi kasi dalam 2 jam ajek
lepas tu angkat keluarkan nanti kalau tak karang susu tu dah masam
buatnya oche dengan ocha minum sakit perut kang dorang leceh
dah tanya gromming (mandi, potong kuku & korek telinga) RM32
sempat gak usha dorang jual kucing jenis parsian cross reganya
mak aiii rm1000++ then ada tu rm2000++ masakkkk seyyyy
nasib baik just amek tak de cecita nak beli adeyyy reganya pengsan
nie pon beli makan + pasir + gromming duit share dengan sis
mum tak masuk campur keluarkan duit huhuhu tapi kiut lahh usik
ajek mula lah tangan nak ajak main ajekk gerammm seyyy
suka buat muka chomey buat muka kesian rasa macam nak geget ajek
tapi bila angkat still macam takut-takut lagik tak apa nanti dah lama2
okey lah so semalam sempat gak belikan dorang main lonceng masa
letak tu si ocha macam buat donno ajek then bila dah lama-lama
bukan main ligat si oche main lompat-lompat chomey giler aku tengah
tunggu nak beli tali untuk ikat jadi si ocha pon dapat play gak tak de lah
si oche kongker sorang-sorang miahahahhaha....
balik nie nak pergi Bazar Ramadhan kat desa harmoni nak mencari donut
mata nie terbayang-bayang donut yang gebu-gebu lembut-lembut
haippp korang pose jangan nak bayangkan aku tak apa coz aku tak pose
memang tiap-tiap tahun bulan pose bila pergi bazar mesti akan carik donut
sebab tu bila pepagi sarapan suruh mum belikan donut tapi aku tak
makan pagi balik tengah hari adeyyy donut dan aku tak dapat dipisahkan
huwawawa balik nie jugak serbu bazar carik donut sempat gak semalam
pak tam pergi bazar beli makan untuk bibik aku tanya ada tak jual
donut tapi bek kata tak ada dah habis orang ramai beli uwaaaa
tak apa balik nie aku redah bazar mau carik DONUT.....!!!

No comments:

Post a Comment