Saturday 6 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 6 ♥

Aku mati-mati ingat hari nie ari jumaat wawawakkakakkaa
semalam lah aku cakap dengan sis ajak gi bazar ramadhan
kat smart tunggu aku balik kol 5 petang then babam kata kol 5
aku kata ye lahh sekali sis kata kan ari esok (merujuk pada hari ini)
kan sabtu ko kerja setengah hari kan lepas tu aku diam kejap
ha'ah ekk apa kena lah aku nie sila gelak laju-laju
then sis kata okey so dapat lah i menikmati donut yang gebu-gebu itu
semalam balik hospital kol 12 tengah malam umairah nak ikut
sekali dah sampai kampung majidi dia nak kak mai plak ayooo itu
kenitt auto ajek kata nak tidur dengan mum so pak tam tolong hantar
patah balik masuk hospital nasib baik pak guard kat situ tak banyak
songeh daddy kata lahh umairah nak umi dia so nak kena hantar balik
then hantar balik suasana sepital sunyi sepi hoccay masa tu dah 12 lebih
so aku nampak kat tepi tu ada ramai orang ada tu siap amek gambar
lagik pelik pelik so diam ajek lah bila dah hantar sementara pak tam beli
coffee aku tanya lah apa yang mereka buat kat mum tidak akan sesekali
aku tanya mereka hoccay then daddy kata dorang basuh katil tu sebabnya
darah-darah eksident lah darah nie lah darah tu lah so dorang basuh
keluar ajek dari hospital dah kol 1 pagi jalan jangan kata lah lenggang
kemudian kabus-kabus embun pagi perghhh berani betol sapa yang
tengah-tengah malam keluar berhibur tu baik tidur hoccay daripada
merayap jadi kutu malam kutu bambu dan segala jenis kutu lahhh
kol 2 lebih pagi jugak aku sleep gedik nak dengar MJ12 kesudahannya
pagi tadi punya lah malas nak bangun pergi kerja rasa macam tak nak
peri kerja nak bikin kerja kat rumah ajek golek golek peluk bantal
aduhaiiiii punya lahhh malas cepat lah kol 1 petang nak sambung sleep
ajekk tapi ari nie sis kata nak ajak pergi Jusco urmmmm orait gakk
sebab aku pon beli baju raya barangan raya lagikk *weyy baru 6 hari pose
lah pe kes story pasal barang raya pe ajek minah nie*
lepas tu nak sekondeng contact lens pink pon cara gak ekkk...??
before keluar hantar umairah ada eksident kereta langgar motor
tak taw owner motor tu apa yang cedera tapi tengok motor tu
hancur lahh jugak tu lah kadang-kadang motor nie sesuka hati ajek
nak selit-selit yang disalahkan tetap jugak kereta tolong lahh ehhh
sapa-sapa yang suka bawak motor tu sila jangan fikir anda boleh selit so
anda nak taw selit kemudian bila terkena kereta anda jatuh kemudian
salahkan kereta selfish lahhh korang nie aku tak suka seyy menyampahhh
sakit ahh kepala nie huhu orait aku mau game kat ipad nak feel masak-masak
babaiii.....

No comments:

Post a Comment