Thursday 4 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 4 ♥

Alhamdulilah abg jan dah berjaya operation buang apendiks
tapi bukannya bedah macam bese nie kena scop (tak reti eja)
so keluarkan melalui pusat perghhh bayangkan lepas bius punya
lah sakit takut aku tengok then dengan keadaan macam gituk
kalau kak mai balik siapa nak jaga abg jan pujuk umairah last-last
umairah tidur dengan mum semalam aku balik kol 12:32 pagik
perghhh gantuk mata nak bangun pon malas rasa macam arghhh
then sempat gak tengok eksident habis kereta masuk rumah pak guard
ingatkan mesti teruk pemandu rupanya pak guard patah kaki masuk
sepital sabar ehh pak guard aku gedik jugak amek gambar tapi
blur tak nampak sangat muahahahha kantoi karang bahaya mujur
tak jadik apa-apa urmm aku ingat mesti pemandu tu tersepit lepas
tu mana taw dah teruk ke otak nie bermacam-macam fikir muahaha
ye lor balik dah kol berapa tadi aku sempat tengok jahanam seyy
rumah pak guard tapi nasib baik pak guard tu tak teruk kalau tak teruk
lah orang tu kena polis datang ambulans datang semua datang
aku ingat hari nie boleh lah pose sebab semalam tengok okey dah
walau pon ada lagik tapi aku agak dalam 2 or 3 hari dah hilang sekali
malam tu keluar lagik dalam kuantiti sedikit tapi agak banyak lahh
nie dah 4 hari pose aduiii bila nie aku boleh start pose nie cepat2 lah
kering nanti end of month sila keluar lagik la nie kasi aku pose dibulan
ramadhan sekejap saja dah 4 hari dibulan ramadhan sila jangan kata
aku gedik selepas tengok tittle aku tu cun aper kalau boleh nak update
tiap-tiap hari amacam ada berani ka..??
sila beranikan diri jangan sampai kantoi sudahh muahahhaha
lagik tak syok ialah bila lagik 5 minit nak berbuka pose sekali pap dah
peyed uwaa mesti rasa macam nak nanes kan ye lah dah berhempas
pulas sekali cuma lagik 5 minit ajek tu bukannya lama pon
bosan and mengantuk lahhh apa benda nak buat best ek...??
any idea...idea ohhh idea urmmmm....

No comments:

Post a Comment