Monday 22 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 22 ♥

minggu depan seperti ini dah bersiap-siap tengah memasak kemas rumah

bersih-bersihkan rumah bersihkan anak bulusss

sebabnya dah petang or malam raya yippy tak sabar seyy nak raya

auww auuwwww macam dah terbayang-bayang suasana nak raya

ehem-ehem...!!!!

first raya yellow second brown tinggal nak carik beg, pakaian & shoe

tu ajek tinggal yang lelain tinggal sepit rambut sudah settle

hari nie gagahkan diri untuk puasa sampai habis ramadhan aduhaii

kilat nak raining Ya Allah lindungi lah keluarga aku harta benda kami

kediaman kami andai orang berniat jahat kau gagalkan usaha mereka

Ya Allah kaburkan pemandangan mereka daripada melihat kami Ya Allah

aku mohon padamu untuk lindungi kami Ya Allah :(

banyak ingin aku coretkan tapi aku tak mampu untuk meneruskan

hanya pada Allah tempat aku bermohon perlindungan keluarga harta benda

apatah lagi berkaitan dengan nyawa nanti lah bila ada kekuatan aku bercerita

sekarang nie nak cerita benda lain hoccay...!!!

opis dah berpindah so tenet belom okey lagik nie pon on9 dapat use TF

nya wireless alahaiii haus nya tekak nie opsssss auwwww

so balik kerja dah penat malam lepas buka lagik besar punya malas nak

online just use ipad untuk update blog kalau boleh tak nak miss kan aku kata

nak bikin sampai habis means bulan nie setiap entry ada ramadhan nanti

raya buat lah hari raya then kalau second tu buat lah second hari raya syokk maa

semalam macam rasa nak beli ajek high heel lawo hoccay tepi ada macam pearls

okey hati ini meronta-ronta macam nak beli untuk dipakai raya ke 2 tapiii

cehhh siap ada tapiii- tapii lagik tu kuikuikuik tak kot ye lah use cuma raya

kerja just use selipar ajek mum pon tak kasi beli hehehehehe

tapi dugaaan sangaaattt kuat high heel tahun nie sangat tantek-tantek

jelezzz sob sob sob tahun nie tak beli high heel pakai yang aritu beli

yang belom pakai-pakai lagik sob sob sob

fb pon dah lama aku biarkan ibarat gantung tak bertali wawa kejam sungguh

ayat aku blog aku pon sama sowie lahh ekkkk terpaksa sebab bila malas

dah menguasai diri so jadik lah seperti ini tapi tetap gagah dan gigih

untuk update secotet walaupon use ipad aperr...!!!

batuk nie makin tak kurang-kurang pon entah dah malas nak makan ubat

batuk sebab rasa macam belom sembuh-sembuh lagik sob sob sob

selsema nie naik perit hidung aku taw sob sob sob ehhh japp japp

hari nie buka makan aper ek...?? makan apa yang sedap.???

menanti ketupat + ayam masak merahhh slurrpp alamak aku pose haippp

tak mo tak mo karang meleleh-leleh air liur batal puasa baru tahu

tahun nie lagik teruk seyy pose aku nak ganti balik perghhhh melalakkk

hujan lebat seyyy harus kena call mum kol 2:30 petang nie kejap lagik call

kuatnya bunyi guruh cannot call dulu tak tahu kat rumah kuat seperti tadi ke

guruh haishhhh nie yang seremmm nie Ya Allah lindungi lah seisi keluarga aku

terutama yang kat rumah tika dan saat ini lindungi mereka Ya Allah

jika orang ingin membuat kejahatan kau gagalkan lah Ya Allah kau kaburkan

pemandangan mereka aku mohon padamu Ya Allah sob sb sob

orait nak merayap kat tenet jap ahhhh bebye

No comments:

Post a Comment