Sunday 7 August 2011

Ramadhan 2011-day 7

Sekejap saja kan dah seminggu umat Islam berpuasa aku plak sudah seminggu masih belom boleh
Puasa entah bila akan boleh pose pon aku tak pasti sebab rindu nak hadapi suasana sahur dengan
keadaan mata kelat mengantuk huwawawa
ohhh darah cepat lah kering hujung bulanan nanti kuar balik kay kasi lah aku pose
kepala aku sakit lah mata pon kelat menahan gantuk tapi sekarang nie tengah asyik main game ajek
ohhh Mekah rindunya sekarang nie aku tengah watch astro oasis solat terawih live dari masjidil haram
terasa rindu plak berada di sana yang tenang & damai kan hati perasaan yang gundah gelana
meremang bulu roma aku dengar azan yang tengah berkumandang itu terbayangkan diri aku berada
disana indah memang indah damai dan tenang dengan lautan manusia dari semua negara berbagai
bentuk dan jugak berbagai rupa tak lupa jugak warna kulit bermacam-macam cara mereka baca ayat
suci AL-Quran namun harus ikut pegangan bagaimana kita sendiri yang membacanya
bila lah keluarga aku dapat bersama-sama menunaikan Umrah dengan kegembiraan..?
kat sana baru kol 9:02 malam kat sini hahah dah nak kol 2 atau lebih tepat mesti sudah kol 2
kepala aku nie makin cucuk-cucuk plak sakit adeyyy macam mabuk plak ohh lupa plak yang
Balik tadi aku tak tidur kan aku pergi jusco so tu sebab kepala sakit menahan gantuk arghh tak suka
sejK bila entah kepala nie maaf lah dah tak mampu nak celoteh panjang rasa macam nak sleep saja
Sambil tenangkan kepala mengadap dan tengok kaabah semoga kaabah menerima flying kiss
dari aku dan keluarga moga dipermudahkan keluarga aku untuk jejak kaki ke sana lagi ameen

~update via iPad yang chomey~

No comments:

Post a Comment