Wednesday 10 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 10 II ♥

Dugaan buat aku dibulan ramadhan yang mulia ini belom start pose

aku dah start sakit tekak & selesema tiap-tiap malam aku makan

ubat yang masa aritu aku sakit tapi tak sembuh-sembuh lagi

kalau aku pergi doktor silap hari bulan keluar surat hantar pi

sepital pasal hidung aku kan kena operation sebab tu aku malas

tak kose lah nak pergi nanti-nanti lahh sebenarnya aku takut oo

plus sekarang nie kewangan agak membebankan so daripada duit

nak hantar aku pi operation hidung baik duit tu beli ubat mata mum

tu yang most paling important pasal diri aku tak mengapa lahhh

tak penting sangat so tak payah as long walaupon selsema macam

mana sekali pon bila suap ubat berhari-hari dengan izin Allah sembuh

jugak kan haishhh walau pon rimas sekali pon aku tetap sabar

nie kalau aku start pose entah macam mana agaknya ekk...??

malas dah nak menyusahkan mum so selagi ada ubat makan habiskan

Insya Allah akan sembuh seperti sedia kala betol tak..??

cuma nak kena sabar ajekk nak start makan ubat batuk balik lahhh

semalam tak ada batuk sekali hari nie boleh plak ada walaupon rasa

macam sukar nak bernapas tetap aku mencuba untuk bernapas

nie lah yang tak selesa dan tak suka bila selsema dengan sakit tekak

semuanya tak kena sukar nak bernapas satu hal tekak nie rasa sendat

kepala pon boleh tahan macam berat and tak selesa haishh tak taw lah

harap-harap dapat ler bertahan tanpa perlu jumpa doktor seram sejuk

always rasa bila tak kena kipas panas tapi bila dah bukak kipas semua

bulu roma aku meremang terpacak-pacak gitukk selalu sangat kena

selubung dalam selimut semalam sambil layan MJ12 last-last tidur

kat bilik mum sampai daddy balik kejut suruh tidur masuk bilik hehehhee

malam nie nak buat lagi boleh tak...?? bestt lahhh sangattt besttt...!!

bila semua dah tak kena rasa macam malas ajek nak berbual lagik suka

kalau type macam syokkk ajekkk tapi setakat nie badan belom rasa panas

lagik so tak perlu nak risau hope jangan lah sampai demam nie rasanya

lagik 2 or 3 hari Insya Allah akan sembuhh saja ajek nak uji untuk bulan

pose actually tekak aku dah rasa tak sedap sejak hari ahad tapi aku buat

derk ajek nie dah hari rabu urmmm apa-apa ajek lahh tak payah nak layan

nanti makin mental mengegada ajekkk kekadang bila ginik rasa macam nak

MC ajek huhuhu tapi tak bolehh lahhh tak apa lah tahan kena kuat tak boleh

lemah kena lawan suruh sakit nie pergi selamat tinggal sakit....!!!

hari nie kepala aku buntu sebuntu buntunya dah tak mampu nak berfikir

bermacam-macam benda aku dok fikir fikir dan fikir.....

No comments:

Post a Comment