Monday 15 August 2011

♥ Ramadhan 2011-day 15 ♥

Assalamualaikum semua wink wink selamat pagi wink wink

hari nie dah 15 hari berpuasa untuk kaum Islam manakala 5 hari

bagi aku kekekkee bese arr ayat intro kena berbunga bunga seperti itu

gantukk weeyyy mata padan muka aku sapa suruh kol 3:30 pagi tidur

amekkk masyukkkkkk jadik lahhh mata panda weyy dah 15 so dah

mood raya kan heheheh kat hot fm dah bukak lagu raya tak ek...??

tadi masa otw pergi kerja dengar suria fm so tengah dah nak sampai

keluar lahh plak lagu raya M Nasir satu hari di hari raya perghhhh bestt

nak dengar lagik plss dah exited dah nie semalam pergi jusco

carik lagu baju kasut beg etc sekali semuanya tak adak :(

beg yang aritu aku bekenan pon tak ada dahhhhh sedihhhh sangattttt

uwaaaaaaaa sob sob sob mana nak carik ek dah ler tahun nie baju kurung

aku cuma jahit 1 pasang ajek untuk first raya habis second raya macam

mana seyyy mana aku nak carik baju raya..??? nak hantar tempah orang

mesti dah tak nak ye lah tempahan dah full so macam mana...???

aku ingat nak cari top yang kebaya yang kalau pakai dengan seluar pon

cantik tapi itu ler bila nak mencari semuanya tak ada sakitnya hati

adeyyy tetiba asyik terbersin ajekk nie kenapa lahhh plakkk...???

sroott srooottt dah nie sabar ajek lahhh hah semalam jumpa si vincent

smile gak dia bila jumpa rupanya dah seminggu dia kat tebrau city

lantak lahhh ekkk dasat hot fm buat satu apa ntahhh semuanya lagu raya

wahhhh dorang dah bincang nak balik kampung seyyyy hahhahaha

tak sabo weyyy nak raya opss terlebihhh sudahhh ye lah next week dah mood

raya so sana sini akan story raya aku plak terpaksa silentkan iphone karang

berbunyik lagu raya aku sorang ajek nanti karang kena kutuk so baik silent

tunggu kak aida datang so dia mesti akan use jugak ada gak teman tak pon

tunggu nadia pon use so ada gak teman kekekeke kak tina pon tak change

so nampak sangat aku yang beria-ia sedangkan baru ajekk 5 hari pose

sian aku asyik kena kutuk ajek taw sob sob sob sob

lain beb rasa kalau dari first pose start pose memang tak akan rasa malas or

apa-apa tapi nie start pertengahan pose dia punya malas perghhhh

tak taw lah macam mana nak cakap dasat tak sampai macam gituk sekali..??

nak dengar radio online ajek lahhh uwaaa mata mengantuk tak boleh bukak

seyyyy dapat tido pon cara gak ekkk huhuhu buyuk sungguh dengan kipas

kat sebelah kiri aku mana mata pon tahan menahan gantuk sob sob sob

rimass lah dengan hidung nie kalau cabut boleh tak nanti bila selsema dah

sembuh baru pasang balik...??? hope masa raya nanti selsema nie hilang lah

kalau tak seksa aku asyik srooot sroooot ajekkk nanti hehehhehe

kalau tertidur macam mana ek...????



No comments:

Post a Comment