Tuesday 19 January 2010

♥ Theme ♥

Tengok search lawa plak theme psp tapi x taw macam mana nak masukkan
sapa taw ley ajar x...?
ada tu cute sesangat cuma tak reti macam mana nak masukkan
kalau ler reti mesti macam-macam ley masukkan cuma bezanya tak reti
aku ada nak kumpul duit nak beli memory card 16GB mesti best
and bertambah best kalau aku download game best-best and masukkan dalam memory
tapi kesengalan coz tak reti huhuhuhu
tapi satu hari memang aku nak try mengerjakan
hurmm entah nape rasa macam sukar untuk rasa plak
nape ler kat psp tak da game best-best...??
bebalik game racing, football, lelawan, berperang tak da satu pong
mencuit jiwa...............
kalau ada pon sekerat or just satu dua jek
bosannya ........... dan tengok macam best bila main tak best lar plak.....!!
now my gedix psp ada 2 plak.....
satu colour red manakala satu lagi colour grey....
yang colour merah tu kenangan raya 2008 punya kenangan
beli kat sony centre Jusco masa tu aku, babam dengan biga yang beli
sebab beli coz masa tu aku tak ikut pak tam balik rumah mak bek
so aku bodek ar nak yang tu saja jek gedix nak kan yang tu
memula nak kan yang colour pink tapi tengok pink nampak macam purple
so amek yang red sama dengan babam amek yang red si biga amek yang
pink purple gitu....
masa tu dapat free game giler aku gi amek sim's 2 punya ler payah
masa main pusing-pusing tak dapat jalan keluar tak taw nak main macam mana
babam amek game macam bese amek game bola
biga game barbie huh.. stress gak masa masukkan memory tak boleh
tanya kedai al kesah original susah nak hack kod aduhhh stress aku
tapi just guna sekali jek sebab belom modify...
stress giler time tu sakit jek jiwa bila nak main tak boleh
entah macam sayang nak guna secara lasak sebab colour merah and
tak ada apa-apa protect....
lepas tu lama giler tak main lepas modify sebab bila dah sentuh lupa dunia
lupa kan assigment letak tepi means masuk dalam laci
bila tergerak nak main sekali tak boleh isk pening kepala macam mana
nak gi tempat balik asyik ada jek rintangan
then kumpul ler duit nak beli len and dapat sama model last-last terasa
alamak rupanya yang merah tu can use isk kalau dapat taw sure kena bising
coz membazir plak....
kali nie beli colour grey tapi sayang giler nak gunakan red tu secara lasak
lagipon best apa ada 2 sama model colour lain
masih ingat lagi my first psp white colour beli dekat Holiday Plaza
masa time aku beli jumpa satu mamat nie cina ensem kurus tinggi
dia dah ada kat tangan dia psp then dia beli lagi colour purple ke pink
tak pasti and tak hengat aiseyy dalam ati lor nape beli sekali 2 best ker
la nie baru aku taw rasanya....!!
tapi dulu famous psp cuma sekarang nie slow sedikit sebab ada bermacam-macam
psp nie senang nak hangkut ke mana-mana sahaja tapi yang tak bestnya
kalau tengah syok-syok main tetiba kena kacau perghhh cukup stress
dedulu merengek lar jugak nak kan sebab nak game kereta i think masa tu tak
pasti bila bila dah dapat happy gegila best sangat-sangat then bila aku nak beli
red aku kasi pak tam si white huhuhuhu white tu memacam aku kerjakan
with memory 8GB tu....
end now i madukan red dengan grey aritu i madukan white dengan red
and aku simpan red and grey di suatu tempat yang selamat....
lagipong aku ada spare if satu tak ada bateri and bateri ehh silap charge bateri
tak pasti mana pergi urmmmm ....
aku nak beri mereka berdua itu nama cuma tak pasti apa nama yang best...
and aku baru taw rupanya tak boleh charge 8 jam nanti batery rosak mengelembung
paling tu pon 2 jam and maximum 3 jam sahaja al kesah aku pong tarak taw
la nie baru aku taw benda yang sebenarnya and if aku tambah seratus lebey
ley dapat psp 3000 bezanya cuma kalau kena kat cahaya matahari still boleh nampak
tapi satu yang tak bestnya colour psp tu tak cung pekat sangat and yulkkssss
tak berminat lor.....
bukan nak berlagak kata ada 2 psp just untuk saja gegedix kat blog sendiri
berstory bagai apa yang rasa.....
urmm tak suka seyyy kena install sendiri if larik means if back asal
kena modify lagipon diberi bagaimana caranya bezanya aku nie pelupa deyyy
aduhhhh sungguh tak best tak macam dedulu semuanya senang dah dimodify
tinggal bukak and main macam bese if batery abis pong tak perlu nak pening
macam mana nak kerjakan chicken tu..
satu benda lagi nak berstory nie mamat beli grey ajar lor
jangan campur adukkan game dengan picture nanti chicken celaru
sik dasat jugak si chicken nie boleh celaru...
dulu abg try beli camera lawa ooo camera terang best... cuma nanti leceh
memerlukan GB besar tapi bit leceh coz mana game mana gambar...
apatah lagi bab lagu paling payah ...
ada mp3 dengar kat situ jek tak perlu dengar lagu kat psp ...
psp just tempat untuk men game lepaskan gian
tapi aku suka giler men game racing tak taw nape tapi best....
pernah sekali dapat tempat ke 2 sekali jek then bila men lagi asyik tempat ke 4 or 5
benda paling menyampah tapi aku nie cepat sangat bosan tak taw ler nape
jangan nanti cepat bosan dengan Ehem aku udah ler huhuhuhuh........

No comments:

Post a Comment