Friday 8 January 2010

♥ Kalau ler Kalau ♥

Kalau ler test JPJ ley guna kereta auto alangkah berbahagianya
sungguh tension kalau kena bawa kereta manual
rasa macam adeyy boleh ker bawak nie
tapi kalau kereta auto laju jek over confidern
nie pon rasa giler-giler putus asa sebab belom mahir untuk bab pertukaran
kenapa ler ek dah ler berdebar nak menanti test makin diberitahu makin
aku resah gelisah habis semua kalau boleh nak dilanggar
berbanding jalan A dan B.....aku lebih suka jalan A sebab nya tak pasti...
tadi masa nak pergi Thistle Hotel aku drive bawa si kete buntal tu
perghh dalam hati tak yakin ler plak boleh ke tak boleh
dengan keadaan jalan raya penuh dengan mahluk-mahluk bernama kereta
dengan berkat doa mum akhirnya aku berjaya jugak sampai cuma parking
ada slow tak boleh...... kan best nanti masa test bawa kereta auto
esok petang ada lagi paling paling tak best mesti orang ramai punya
ye lor ari sabtu maa mesti orang ramai
pagi lak ada date dengan atek.....cuma pagi nanti maybe tak kan drive kot
abg nong kata better masa test masa pertengahan jangan jadi paling awal
tapi nama di panggil nie yang bikin mengigil kaki
dah ler wa nie cepat seram .....
aku amek jap ayat kat blog someone nie suka giler ar ayat-ayat dia
terasa seperti best jek baca smooth jek happy jek can smile lagi

KENAPA AKU TAK DAPAT APA YG AKU IDAM-IDAMKAN? ?
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik
bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu,
padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang
kamu tidak mengetahui." -Surah Al-Baqarah ayat 216


ayat itu cukup memandangkan apa yang realiti sebenarnya
sebab itu orang cakap jangan cuba benci seseorang kelak nanti
kita sendiri akan menyukai diri orang yang kita benci
and sebab apa kita tak dapat apa yang kita nak kan
sedangkan maybe dia adalah orang yang tak sesuai untuk kita
benda nie pusing-pusing sama jugak kadang kala kita boleh
berfikir dengan menggunakan akal logik
thx Zara coz beri link blog girl tu sungguh ia mampu melembutkan
ati dan memikirkan mendalam, memberi link blog itu dikala aku
dilanda sesuatu wee....~
Nah ♥ buat Cik Zara ♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment