Monday 25 January 2010

♥ Laaarrrriiiiiikkkkkkkkk ♥

Aku nak larik dari rumah uwaaaaa
larik time musim durian jek bukan sebab larik sesuka hati kekonon
mengikuti pak we yang terchenta cett pi blah lar chenta konon uwekkkk
sebab tak tahan bau durian yang kuat tu busuk giler tu
sampai abis satu rumah aku spray lemon sebabkan tak tahan
kalau nak mengedik dengan mum time dad mam durian aku kena tutup hidung
dah bersuara sengau wahahaha padan ler dengan aku
macam mana ler aku nie sowang tersesat tak makan durian
dulu try jugak untuk memahami isi durian tapi tak boleh jugak
mesti akan muntah isk.......
musim paling aku stress ialah musim durian tak suka giler bau
yang kuat itu yulkssss....weekkk wekkkkk wweeek
tadi petang dad bawa kitaorg pi masuk dalam plentong tengah alkisah laut itu
bersambung dengan jambatan Permas Jaya giler seyyy dekat jek
pi lar membedal kat situ sekali memula kata nak blajar asah skill bawa kereta
tapi last-last dad yang bawak haiyya then dad cakap nanti balik aku balik
sekali balik dah malam susah gak sebab tempat tu tak taw macam mana nak jalan
seram gak tengok dad bawak ye lor memalam payah cikit
tapi aku dok khusyuk main game LocoRoco sampai apa aku main
huhuhu last-last surender esok sambung plak
agak kebosanan sedikit memalam ehhh silap pepagi nie
tak taw nak mencari info apa info yang boleh mengembangkan otak
bukannya makin memesongkan otak huhuhuhu
urmm budak youtube saja cari something yang boleh mengembirakan hati
yang sedang berduka tak selesai satu timbul lagi satu dugaan ohhh dugaaan
kembali lukakan hati sendiri ...
ntah ek kenapa lelaki nie payah hendak diperkatakan sebabnya
macam kes bibik.....kerja bertungkus lumus kat negara orang mencari rezeki
sebaliknya suami nya menggunakan duit itu untuk joli dengan perempuan lain
dan yang aku tak mengerti kenapa perempuan tu sanggup untuk lukakan hati
perempuan lain tak sedar ke diri untuk apa kita musnah kan kaum sendiri
perlu ke buat semua itu atau hanya sekadar nak kan duit itu ada semata-mata
macam dah tak ada pendirian lar plak
urmm perlu ke nak musnahkan masjid orang..?
persoalan yang tak ada satu pon jawapan
apa jek merepek isk lama seyyy tak merepek macam gini
kesian blog aku nie kena serang tak mengapa ada protection untuk
kamu wahai blogger ku......
terasa seperti nak tutup enset jer lah sebabnya aku pon tak tahu kenapa
lagipun tak ada apa yang nak dirisaukan sebabnya tak akan ada sapa-sapa
call aku untuk mencari aku and boleh lar jadi bebas sebentar mungkin dalam masa
berbulan-bulan aisey apa nak jadi dengan aku nie
karang kena bising lak sebab call and call tak dapat tadi gedik cakap dengan bibik
yang aku nak off kan hp untuk seketika waktu lagipon number celcom aku kan ada
tapi abang-abang aku tak ada plak number celcom malas plak nak kasi karang
dikata asyik tukar number jek kerja tak ada kerja lain tukar number and tukar number
best apa main tukar-tukar number senang untuk melarikan diri dari orang
and mulakan hp without ada number yang tak dikenali call.......

No comments:

Post a Comment