Sunday 24 January 2010

♥ Gantuk ♥

Mata dah gantuk badan da penat rasa macam nak tidur tapi masih lagi
berdegil tak nak tidur mahupon tutup mata urmm gedixnya aku
bukak fb dah tak taw nak buat apa ingat nak kerjakan tanaman tapi rasa
macam kemalasan yang teramat
dari petang tadi dok kerjakan game LocoRoco sampaikan dah tertonggeng men game
tapi satu dah janji dengan Shahfiq nak beri game tu kat psp dia
aku da transfer tinggal tunggu dia datang aje untuk amek game tu
hati aku berbelah bagi lagi untuk menentukan sama ada mana satu yang menarik
huh merepek lagi and yang aku taw merepek dan merepek
haiyaa bila lar lesen aku mau keluar payah betol kalau nak try test market
bawa pergi bandar ke giant ke jusco ke
dah hampir 2 minggu lor dari tarikh tapi lesen masih belom dapat lagi sabo jer lar aku
tadi aku try test bawa kete CR-V kak Mai aisey tak sesedap kereta Matrix and
lagi satu sebab kaki aku tak kesampaian tu yang membuatkan brek mcm terkejut
huhuhu kena kedepankan sangat sebab baru lagi and kak Mai kata nanti bila dah biasa
baru tak akan kedepan sangat nie sebab baru belajar bawak hehehehehehe
bila lor aku mau bawak pro macam abang-abang aku
tapi bila nak parking depan rumah masih lagi tak okey sebab banyak giler jarak
ala nie lar yang paling tak best dua kali try dua kali jugak hancus ayoooo
naik turun dah okey cuma bila kereta banyak memerlukan orang yang ada pengalaman
untuk membantu aku sebabnya aku belom reti lagi tapi kalau time tak ada kereta
laju jek boleh hehehehe best-best....!!
tapi kalau lama tak bawak macam ada sedikit kesengalan untuk mengerjakannya
isk mata dah kelat sekelat yang boleh menandakan sudah seharusnya aku tidur
huhuhu lupa plak dah hari Ahad ingatkan hari Isnin isk apa masalah aku nie
sampai semuanya terbalik sebabnya malas nak tengok calendar hari apa
cuma taw tarikh and jam bape tu jer lar kerja aku
menanti dan terus menanti detik demi detik masa berlalu..............
lagi bagus kalau aku tidur dah makin lewat karang kena bising pulak huhuhu
SELAMAT MALAM OPSSS SELAMAT PAGI MIMPI YANG INDAH.....

No comments:

Post a Comment