Tuesday 12 January 2010

♥ Berdebar ♥

Aku berdebar tak senang duduk dah try control macho ehh silap control gedik
tapi still tak okey seramnya nak menanti pagi nanti antara dapat atau pon tidak
masa exam aritu pon tak da lar rasa sampai macam gini sekali
cuma masa dedulu amek exam PMR dengan SPM ada lor jugak rasa begini
aduhhh boleh tak lena tidur malam
uwaaa macam mana nak jadi tenang setenang yang boleh
makin nak dekat nie makin boleh buat aku jadi seram jek
agak-agaknya pagi nanti cuak dan nervous giler-giler tak ek...?
kalau boleh nak nampak tenang aje tanpa sedikit pon kelihatan cuak atau pon
apa-apa lar and berharap sangat-sangat agar kami bertiga lulus walau tak cemerlang
sebab kalau boleh nak amek sekali jek tak nak amek berkali-kali tapi tak pasti
apa akan berlaku aduhhh terasa seperti lambat masa berlalu kalau ler cepat
segala benda nie semua berlalu kan best kalau ler bila saat itu aku sedar tengok
segalanya dah selesai dan berjaya lulus.....kalau lar kalau
isk cuak sesangat-sangat sampai terasa seperti moody jek
cian pasa tak pepasal terasa bahang moody kami....
selagi benda nie tak selesai selagi itu lar semua bermoody ketakutan
bila da settle lega selega lega yang boleh
huh siap baik tak terlepas untuk tengok Shaun The Sheep......
tangan jemari aku masih lagi sakit entah macam mana esok
masa belajar semalam pon terasa keperitan hurmm ini bebetol dugaan buat aku
apatah lagi jari tengah aku masih belom sembuh lukanya
apa kan daya selagi luka tu tak sembuh selagi itu agak sukar untuk aku
mengerakkan jari jemari aku yang debab itu
nak letak minyak gamat tengok luka tu sendiri pon dah kecut apatah lagi
nak sapu kat tempat luka hurmm.........

No comments:

Post a Comment