Wednesday 6 January 2010

♥ Membina Rasa ♥

Pernah tak korang perasan buku motivasi DR.HM TUAH ISKANDAR AL-HAJ
berlambak kat kedai-kedai buku port motivasi
aritu sebelom exam ler aku beli buku dia bertajuk
" Membina Rasa Cinta "
suka giler baca sipnopsis kat belakang buku tu sebab rasa macam something
suka part nie jek " buku ini wajib kepada setiap bakal bercinta "
bek nampak jek buku tu terus cakap dengan Shahfaraz
yang aku dah nak bercinta ayoooo bukan baru nak bercinta tapi amek
apa penting untuk masa akan datang wekkk wekkkk
tapi itu pon belom habis baru jek bape muka surat
sebab bila baca berkerut-kerut kening untuk memahami nya ( da taw payah lagi mau baca )
lagipon dah nak exam tu yg tak katam-katam lagi
tapi kalau kasi novel setengah jam wa sudah habis katam kan
mana tak mum aku bising kalau dah mengadap novel boleh lupa dunia apatah lagi
keadaan sekeliling aku......
tapi novel dia memang aku satu hape tak mengerti walau baca berulang-ulang kali
sebabnya aku sendiri pon tak pasti sukar untuk mengerti ayat-ayat beliau
walau pon ia nya berbahasa melayu.....
tapi bila buku motivasi semua mudah sedikit nak mengerti walau berkerut kening
untuk pahami maksud-maksud yang tersembunyi...
cute nya tgk Zara sedang membaca buku untuk exam esok.....
akhirnya aku sudah merdeka dah habis exam......!!!
so aku boleh sambung balik baca buku itu.....~

No comments:

Post a Comment