Tuesday 12 January 2010

♥ Perbandingan ♥

Aku nak wat perbandingan belajar drive dekat Intensif dengan Riakar
bermula Intensif, start amek lepas SPM 2008 bulan april
lepas undang-undang 2 kali pas tu amek L tapi akhirnya L sekerat jalan
sampai ler satu saat benda nie semua dah berlalu tanpa ada lesen P
sampai give up kaw2 ler jugak fikir dah ler malas nak ada lesen gasak lar
biar lar ini lar itu lar sampaikan Uncle Chua kenalkan abg Nong blajar drive
dekat riakar sampai ler dapat jugak Lesen P
usah bilang debaran di dada walau dah cuba control perasaan tapi ia nya masih
lagi berdebar dan mengeletar yang tak bestnya pegawai JPJ yang duduk kat sebelah
muka masyam jek stress jek aku....
tapi fikir nak lesen control muka ketat jugak hurmmm
menggeletar usah di kata terasa tak mampu untuk berdiri hishhhh
cukup ler sekali amek test dulu masa nak amek SPM pon tak rasa macam gini
ini punya ler payah hendak mengambarkan dengan kata-kata
agak-agak kalau nikah karang rasa seperti begini jugak ker tak ek...?
second yang aku blajar drive nie mudah jek masuk otak senang jek nak pahami
3 pointer pon mudah jek nak hafal kalau dulu serius terseksa tak paham
macam nak melalak kalau nak ingat semua step hurmm
bila dah mahir mengendalikan stering sama minyak and brek dah senang
tapikan aku masih belom mahir menggunakan manual boleh tu memang boleh
cuma tak semahir step sampai mamat test JPJ tu bg ulasan yg gear dengan
kelajuan tidak bersesuaian yo lar aku lebih prefer auto dari manual
kalau kete auto dah sampai bandar aku mengudi nya
tapi kalau manuals mesti tarak boleh lgpn mana ler kat umah kete manual
semua auto so da tentu-tentu akan kerjakan auto
Shahfaraz nie macam taw-taw jek aku nie baru blajar nak membawa kereta
pandai plak pegang tangan pak tam sebab takut
hampeh btol anak aku yang sorang nie.....!!
tak pe slow-slow nanti lama-lama sure aku mahir.....
yang penting kena selalu bawa untuk memahirkannya lor...
aduhhh sakit kepala dari balik test tak hilang-hilang walau dah makan
panadol active fast hurmm kenapa lor sakit tak ilang-ilang
urmmm ..........................

No comments:

Post a Comment