Sunday 17 January 2010

♥ Pelamin Anganku Musnah ♥

Saja jek guna tajuk lagu Azie pelamin anganku musnah
tajuk dengan apa nak story memang langsung tak da kena mengena
story pasal isu majlis cukur jambul Alhamdulilah semuanya berjalan dengan
lancar cuma awal tu agak kelam kabut sebab tak sekata untuk memberi berkat
sampai tak sempat nak makan bila majlis dah habis baru ler pergi makan
settlekan apa yang patut hurmm blur giler
sampai fikir yang mana dah dapat dengan yang mana belom dapat
tengah hari tu si Zizie ( awek's menghias bunga ) datang ler menghias
satu yang aku tak puas hati kenapa ler benda yang kami rancang
tak dapat sama seperti yang dikehendaki hurmmm
abis jek majlis semua dah balik apa lagi buli along pose di pelamin
siap berkata agak-agak antara kami bertiga ( aku, sis and pasa )
sapa lar kena badi pelamin means sapa lar diantara kami yang akan naik pelamin
huhuhu tu kena tunggu dan lihat sahaja lor.....
mak siap usik lepas nie majlis sapa pulak aku yang kesengalan alam nie boleh
kata kak eta dah tutup kedai, si pak tam dah tutup kedai jugak aku tak paham
maksud mak rupanya maksudnya ialah majlis kahwin lor aduhh sengalnya aku
then aku usik mak kata sapa lar ek sis kot sebab sis ada calon
aku tak ada calon pong huhuhuhuhuhuhuhu
then cik mai kata lawa jugak pelamin letak kat situ then aku usik
hah nanti aku kahwin aku buat ek then kak mai fikir lagi
ala nanti nak kena kemas mengemas malas lar plak hah tak yah wat kat umah lar
then mak cakap wat kat dewan then aku usik kata tak pe nanti dah nak kahwin
call kak mai suruh uruskan dewan semua saja jek nak bulik kak mai
kak mai kata tak senang mau kahwin sendiri urus weeekkkk
urmm merepek jek kali ini apa lagi......

No comments:

Post a Comment