Tuesday 26 January 2010

♥ Luahkan lar ♥

Mengikuti bayang-bayang yang memanjang
Berjalan dalam kegelapan dengan kamu
Kita berpegang tangan sehingga selama-lamanya
Air mata mengalir semasa bersama kamu
Kalau angin semakin menyejuk
Musim sejuk sudah menjelang
Di atas jalan ini
Musim berpisah dengan kamu menjelang lagi
Melihat salji pertama tahun ini
Pada saat menemani kamu ini
Ingin saya memeluk kamu
Sebenarnya saya tiada begitu lemah
Saya amat menyintai kamu
Namun tiada boleh mengawal diri
Apabila angin menggoyangkan tingkap saya
Apabila malam mengejutkan saya
Akan saya mengelapkan kenangan sedih kamu
Menggunakan senyuman lebar
Salji putih yang turun tak berhenti
Jalan yang pernah kita lalui sudah berubah
Mewarnakan ia menjadi cerah
Salji yang turun mengelilingi saya
Jatuh di atas sepanjang jalan
Melukiskan kenangan kita berdua
Kamu berada di sisi saya selama-lamanya
Dengan berada disisimu
Tiada apa yang boleh mengalahkan aku
Kita bersama selama lamanya lepas hari ini
Semoga cinta kita tak akan berubah
Apabila angin menggoyangkan tingkapku
Janganlah menangis, lihatlah aku
Aku tiada ingin kehilanganmu lagi
Kalau tahu kau berada di mana
Aku sudi jelma sebagai bintang dan cerahkanmu
Malam dipenuhi sedih dan gembira
Aku akan temanimu selamanya
Melihat salji pertama tahun ini
Pada saat bersamamu saat ini
Ingin aku memelukmu
Aku tidak ingin kehilanganmu lagi




Antara bait-bait senikata sebuah lagu
aku baru saja lepas mengalirkan air mata giler-giler
untuk watch movie sorry, i love you
bagi mereka di hayat ini tidak dapat bersama
dan akan bersama di hayat lain
dan dihayat ini tidak dapat menjadi anak yang baik
maka dihayat lain nak menjadi anak yang baik
sis kata apa sebab aku menangis sebegitu sekali
aku tak taw nape yang pasti ianya benar-benar memberi kesan
yang pastinya part paling sedih ialah part kekeluargaan
yang percintaan tu sedikit sahaja
cinta yang tak bersatu
ayat paling tak boleh blah ialah
semasa hayat dia hidup seorang diri kini saya akan menemani nya agar tidak
kesunyian lagi....
bagaimana perasaan nya bila dapat taw orang yang selama ini kita kasari
adalah orang yang tidak hidup lama dan sedang bertarung nyawa menghadapi
kesakitan demi kebahagian orang lain
dimana seorang abang yang sanggup memberi jantungnya kepada adiknya
agar adiknya dapat meneruskan kehidupan...
mampu ke untuk kita buat begitu mendermakan organ penting kita kepada
adik beradik mahu pon ibu bapa kita
hanya satu dalam sejuta yang mampu untuk melakukan perkara tersebut
dan betapa hancurnya hati apabila mengetahui bahawa dirinya telah dianggap
mati oleh ibu kandung sendiri
paling tak tahan sedih part ayat nie
" saya sayang mak, terima kasih kerana melahirkan saya ke dunia "
mesti tidak mampu untuk mengeluarkan ayat-ayat sebegini untuk
memberikan kepada ibu terchenta pasti akan ada air mata yang akan mengalir
tika saat memberi ayat ini mahupon menulis ayat ini
kalau aku mesti tak mampu membendung air mata saat nak ucapkan ayat
" terima kasih kerana melahirkan saya "
sungguh dari dulu sampai sekarang tak mampu untuk aku mendengar ayat itu
kerna pasti mengalir air mata aku.....
walau tika aku menaip saat ini air mata ini mengalir tanpa berhenti
luahkan lar perasaan cinta anda kepada seseorang yang anda cintai
sebelum anda begitu kesal akibat kehilangan diri dia buat selama-lamanya....
lyrics kat bawah nie adalah lagu yang aku post
terdapat jugak lyric english tetapi diatas adalah sebahagian yang aku amek
saat aku tgk movie tu...lain jugak dia punya awal kat situ tulis salji
tapi di english translater tulis sunflower



eoneusae keereojeen
keureemjareul ddaraseo
ddanggeomee jeen eodoomsoge
keudaewa keotgo eettneyo

soneul majoo japgo keu
eonjekkajeerado
hamkke eettneunkeotmaneuro
noonmooree naneun keoryo

paramee
chagaweojeeneun mank'eum
kyeo-ooreun kakkaweo
oneyo
jogeumssheek ee keoree keu
weero keudaereul ponaeya
hattdeon
kyejeoree oneyo.

jeegeum ollae-eh
cheotnoonkkocheul parabeomyeo
hamkke eettneun ee soongane
nae modeungeol tangsheenkke
joogo sheepeo
eereon kaseume keudael
anayo.

yak'ageeman han naega
anee-eyo eereok'e
keudael saranghaneunde
keujeo naemamee
eereolpppooneenkeojyo.

keudaekyeocheeramyeon ddo
eoddeoneereerado
hal soo eesseul keotman kat'a
keureon keeboonee teuneyo.

oneuree jeenago ddo
eonjekkajeerado
ooree sarang yeongwonhageel
keedohago eesseoyo.

paramee na-eh changeul
heundeulgo eodoo-oon
pammajeo kkaeoomyeon
keudae ap'eun kee-eok
majeodo naega ta
jeeweojoolkeyo.
hwanhan keu meesoro

kkeut'eopshee naereeneun
saehayan noonkkotdeullo
ooree keotdeon ee keoreega
eoneusae pyeonhangutdo
moreuneunche
hwanhan peecheuro
mooldeureogayo.

noogoonga weehae nan sara
kattnayo.
moo-eosheedeun ta haejoogo
sheep'eun
eereonge sarangeenjool
paeweosseoyo.

hokshee keudae eettneungot
eodeenjee arattdamyeon
kyeo-oolbam pyuree twae
keudaereul peechweoseeult'ende.

ootdeon naldo noonmoore
jujeottdeon seulp'eun bamedo
eonjena keu eonjena
kyeot'e eesseulkkeyo.

jeegeum ollae-eh
chutnoonkkocheul parabeomyu
hamkke eettneun ee soonganeul
nae modeungeol tangsheenkke
joogo sheep'eo
eereon kaseume keudael
anayo.

ooljeemarayo nareul
parabwayo.
keujeo keudae-eh kyeot'eseo
hamkkeego sheep'eun mam
ppooneerago
tadheen keudael nochee
aneulgeyo.

kkeut'eopshee naereemyeo ooreel
kamssaon
keoree kadeuk'an noonkkot
sogeseo
keudaewa nae kaseume
jogeumssheek jageun choougeul
keureeneyo.
yeongweonhee nae kyeot'e keudae
eesseoyo.

English Translation:


Suddenly as I followed your growing shadow
I was walking with you inside darkness.

As we hold hands until whenever that might be
Just being together makes me cry.

As the wind becomes colder, winter comes closer.
Little by little, on this path, comes the season when I had to let you go.

As I watch the first snowflowers of this year right now,
In this moment that we share together, I want to give you my all.
Do you know of my heart?

I wasn't always so weak, I'm loving you like this but
that's all my heart can do.

If I was by your side, no matter what the task may be
I feel as if I can do it. I get that feeling.

When the wind rattles my window and even the dark night awakens,
I'll erase even all your painful memories.
With that bright smile.

With these white snowflowers falling endlessly,
The sidewalk that we are walking on glows with a bright light,
without even knowing that it's changed.

Have I lived on for someone else?
Wanting to do everything for them, I learned that that was love.

If by chance I knew where you were,
I would've become a star in the winter sky and shined on you.

Even on days when you laugh and sad nights that are damp with tears,
I'll be by yourside always, whenever that may be.

As I watch the first snowflowers of this year right now,
In this moment that we share together, I want to give you my all.
Do you know of my heart?

Don't cry, look at me.
All I want to do is be together with you by your side.
I won't let you go this time.

Inside the snowflowers that fill this path and shower on us endlessly,
little by little, small memories are being drawn inside our hearts
Forever by my side you are there

No comments:

Post a Comment