Sunday 31 January 2010

♥ Lawak ♥

Result: TIDAK PERNAH BERCOUPLE, TERUS KAHWIN
nampaknya anda tidak akan merasai dan tidak pernah merasai, apa itu dating, apa itu tengok movie sama2 bf/gf, apa itu pergi dinner sama2 bf/gf, dating di taman , dll kerana , anda mungkin akan berkahwin dengan seseorang yang hanya kenali biasa2. walaubagaimanpun tahniah... kerana akhirnya anda bertemu jodoh. bercinta lepas kahwin ye!

Lawak seyyy result nie...
tak taw kenapa rasa macam nak ketawa guling-guling macam icon
" =)) " kat dalam ym...
sebabnya entah ek aku pon tak taw kenapa aku katakan ianya sungguh lawak
kuiz sebegini kalau jawab nanti akan ada jawapan yang lawak
pasa boleh comment macam gini
"
wahahahahaha...abis la ko...
pilihan family ek?? "
tak akan ada mana-mana pilihan kot gerak hati aku berdetak
tadi petang masa bermanja-manja dengan mum tetiba mum kata nak kahwinkan
kitaorang uiksss rilex ar aku baru 20 sis yg sepatutnya didahulukan
not me...lagipon hati aku dah tertutup mungkin tak akan terbuka
melainkan kalau benar orang itu mampu untuk ketuk dan bukak kembali
tapi dengan egonya aku mengatakan tak semua akan lakukan begitu
permulaan cinta semuanya indah semuanya bahagia terasa seperti dunia ini
milik kita berdua tapi masuk tahun ke 2 kebanyakkannya dah mula bosan
mula cari kelemahan mula bergaduh mula curang mula pasang kiri and kanan
bukan bererti anti tapi semua berlaku disekeliling yang membolehkan
berfikir memang lar sapa yang tak nak bercinta semua nak bercinta tapi
risiko untuk menghadapi kekecewaan itu adalah satu risiko yang seram
urmm apa-apa je lar baik aku tengok Shaun The Sheep lagi best....!!

No comments:

Post a Comment