Saturday 2 January 2010

♥ Sangkar.... ♥

Masa nak trip pergi Melaka tu kan
Jumaat tu ler aku, sis dengan pasa tengok movie 2012 ( dua kali tgk )
pas 2 da abis tgk aku melilau mencari cap ye lah bebudak bertiga tu
pakai tudung so aku nie lebih prefer guna cap sebab senang jek and tak ler
serabut dengan rambut tak berikat
ok lepas dah dapat cap yang bekenan cap lebih kepada bentuk perempuan
masa tu memang aku tak nak siap cakap nampak perempuan sangat
and mamat handsome tu pelik tengok aku so pasa dengan sis kata cantik
so aku beli mamat tu pon kata cantik memang diakui cantik
bentuk keperempuanan.......so jalan-jalan mencari tali untuk gantung card
so bekenan dengan rantai loketnya sangkar ada burung
pasa kacau sapa ler yang aku nak letak dalam sangkar hidup aku
lepas beli tu tak terpakai-pakai ada gantung jadi perhiasan
then bila nak pakai macam tak kena dengan baju yang nak di pakai
so simpan je ler kat tepi benda tu sampai kesian tak berguna
and tadi bibik kata nak letak bling-bling kat handphone so aku pon memang
ada niat nak beli cuma tak pasti mana satu then fikir balik tiba-tiba
teringat yang aku lom rasmikan sangkar burung itu so aku cakap sis
sesusah nak cari coz tak macam dulu ada lawa-lawa and cute-cute giler
sekarang nie kebanyakkannya merepek jek
then sis kata kena cari tali macam buat apa kebenda tu semua
bila aku cari dikatakan tali tu tak ada so berfikir gak nak gunakan apa
tetiba dapat akal ahh beli je lar yang bling-bling ada bear tu just nak kan tali jek
tak nak bear tu then bibik kata nak bear tu so aku ckp dengan bibik amer ler
lagipon aku tak gunakan pon balik jek try letak
fuhhh selamat boleh gunakan nampak cute jek and tak nampak macam loket
kalau aritu handphone aku letak gambar bunny dan skuter now
burung dengan sangkar nasib baik boleh kalau tak erkk tak taw ler
nak buat apa dengan rantai tu cuma rantainya aje yang tersadai ....

No comments:

Post a Comment