Sunday 31 January 2010

♥ Chomel ♥

Shahfaraz kiut time berenang cuma agak cuak sebab tengok orang ramai
sekali nanes ingatkan sebab apa rupanya mau sleep isk sabo je lar
last-last aku sama sis jek berendam main-main air kacau-kacau sis
apa lagi mau buat tapi yang menyampahnya bila pergi mandi balik mesti
kulit berubah colour uwaa tension aku seyy....
tapi balik jek lepak penat men air terlebih sangat sampai Shahfaraz pon
balik tidur sampai ke petang nie pon balik sambung tidur
sampai Shahfaraz kena kacau kaw-kaw dengan kitaorang beriya-iya happy
and tak sabar nak masuk dalam air tetiba dah masuk mula berubah muka
nak tidur isk dasat-dasat nya anak aku nie
farmville and all game tak boleh nak main stressnya aku
entah apa sebabnya aku pon tak pasti isk menyampah aku
sis lak boleh main all game aku nya hancur
cute jugak kumpulan kecik raja lawak...
suka part Musikal Comedy....
lama tak buat post bicara kasih huhuhuhuhu
nanti kalau broadband dah okey sambung balik bicara kasih
sekejap lagi movie " Menanti Menantu "
seram siot dengar ayat bapak dia nak anak dia cari calon suami yang btol-btol
tak macam kecut lar plak bila tetiba kuar soal isu calon suami
mana nak mencari kalau tiba-tiba disoal begitu
manyak seram nasib baik family aku tak pernah soal begitu dekat aku dgn sis
tapi aku ada jek jawapan untuk menentang...
tadi pas balik aku drive kereta pusing-pusing try plak kat traffic light
bibik jadi mangsa untuk ikut coz aku masih belom ada keyakinan untuk
drive sendiri kalau dulu daddy mesti akan ikut tapi sekarang aku dah boleh
drive without ada daddy atau pon pak tam
urmm bila lar lesen nak kuar kerja aku mesti melalut isu pasal nie
aku stress tak boleh nak drive ke taman sebelah coz polis ada rounding
tu yg agak payah untuk drive ...
isk apa pasal iklan cerita tu asyik keluar jek ...?.....................................

No comments:

Post a Comment