Friday 15 January 2010

♥ Bakal ...? ♥

Tadi si Achik datang pasang pelamin ( bunyi macam nak kahwin )
tapi untuk cukur jambul Shahqir huhu
then achik suruh aku blajar pasang pelamin sebab aku nie bakal mak andam
aiseyyy bakal mak andam nie dah tukar kerjaya ke budak graphic lor
lama giler seyyy aku tak start balik dunia make up aku means aku dah lama
tak mengerjakan muka sapa untuk di make up kan
tak ada masa nak mengerjakan sebab asyik sebuk dengan assigment
aduhhh lama lagi nak sambung balik mesti lupa giler-giler
kaw-kaw punya....
achik nie buat aku dengan sis terkejut giler lor
bila tanya tentang si eby....
ada ker patut si achik kata eby dah meninggal setahun lalu bulan 6
sakit peparu berair cett buat aku terkejut jek
rupanya dia main-main kan aduhhh ada gak smack down
then si achik tanya bila aku nak naik pelamin aduhhhh
aiyaa wa tadi sudah naik lor cuma seperti yang selalu tu blom berjumpa yang
telah diciptakan nanti kalau orang yang dicipta untuk aku dah jumpa
hah naik ler kat atas pelamin tu.....
hurmm esok pagi and petang still okey rilex lagik
tapi malam mesti tak duduk dediam....
sedang lepak-lepak tengok pelamin and comment apa-apa yang patut tup-tup
aunty Mary datang muka serius giler al-kisah aunty Mary
kena ragut isk bahaya btol lor tempat aku sekarang nie
Aunty Mary makan kat steamboat di TNB Taman Molek tup-tup beg dia kena ragut
aduhhh dalam beg tu ada I/C, Lesen, Kredit Card, Duit, Handphone i think Iphone
isk benda-benda penting nie terutama Kredit Card kena bagi taw paling penting
Uncle Chua kata dua orang nampak seperti bukan warga Malaysia
so dad ikut dorang pergi polis report isk bahaya lar sekarang nie....
kena berhati-hati lar sekarang nie.........
ayat nie aku nak beri dekat teeetttttt

" Kehadiran aku dalam hidup mu hanya satu persingahan....aku akan pergi disaat
dirimu sedang lena dibuai mimpi indah "

No comments:

Post a Comment