Tuesday 13 December 2011

♥ Stewardess ♥

Dolu-dolu dikala aku masih lagik kecik tapi dah sekolah rendah lah ramai
yang cakap dengan mum esok besar aku pasti jadik stewardess
lagi pulak abg han pon kata aku habis sekolah nak kena masuk course tu lah
tapi abg jan tak setuju masa tu ada ura-ura tidur campur maybe mum pon risau
tup-tup dah besar aku jadik tembam tu sebab kot tak dapat cuba kalau aku
kurus pasti aku masuk punya betol tak...???
so aritu entah kenapa tetiba usik mum kata nak masuk stewardess lah
untuk Gemuk Airline hehehehehhe entah lah tetiba ajek ada niat macam gitu
tapi memang tak dapat punya lah apply biarlah ianya menjadi mimpi ngeri
di siang hari hehehehhee mana taw tup-tup tercapai niat mana lah taw kan
takdir kita tak tahu apa akan terjadi seterusnya hurmmm
mana taw kan tup-tup biarlah masa dan perjalanan yang menentukan
gantuk lah weyyy mata macam de gam harus terasa seperti mau sleep
kekekke pagi tadi pon aduhaiii malas giler seyy nak bangun tapi turut digagahkan
diri untuk bangun jugak sob sob sob
ohhh mata tak mo berat-berat plsss tak mo gantuk-gantuk plssss
tekak ohhh tekak jangan nak terasa kesat-kesat boleh tak..???
rindu seseorang pon boleh sampai demamkan dasat-dasat hehehehhe
dah lah merepek saja aku tulis mau bikin kerja lor tapi tak taw kerja apa
malam tadi dengar MJ12 perghhhhh baik punya story last-last tidur kuikuikui...

No comments:

Post a Comment