Sunday 25 December 2011

♥ Pabila time square tak menjadi ♥

Tak jadik pergi time square jalan jammed giler sialll
So pergi lah ke KLCC dah dapat cupcake weee tapi yang tak
Bestnya sampai hotel cupcake ku hancurrrrrr so disebabkan
Perut tak selesa so simpan dalam aisbox esok malam boleh makan
Lagi pulak tadi dah makan so perut still kenyang so cannot masuk
Banyak-banyak weeeekkkkkk
Ure ure mengatakan esok pagi kol 10 teksi datang amek adeyy
Aku tak jadik pergi low yatt plaza duit tak cukup plus malas
Nie aku tengah syok menikmati tenet tanpa bayaran weeee
So sementara masih boleh malam balik jalan golek golek atas
Katil main ipad nasib baik bawak ipad hekhek hek hek
So dapat ler update blog auwwwww chakkkkkk...!!!!
Aku tengah duduk atas kerusi bukan golek-golek atas katil tak pe lah
Sebab nanti kantoi bebeh kantoiiiiikkkkkkk
Lecehnya makan ubat nie lah asyik nak buang air beso ajek
Nak shopping pon tak best asyik meragam saja perut nie taw
Mencik betol lahhhh sekarang nie aku tengah syok use u mobile
Menggunakan c3 tapi yang menyampahnya bila call tak kuat
Ke ringtone aku begong aduhaiii balik carik ringtone yang kuat arr
So number hotlink biar lor kuikuikui dah top up rm60
U mobile rm30 jek tak yah bebanyak hahhahaa
Ehhh aku nak buat new year advance lor sementara de tenet
Lepas nie tak de tenet ye lah kan dah ke kedah ke penang
Dua-dua phone sedang dicharge huhuhuhu
Apa ekk tadi nak membebel lupa lahhhhhhhhhhh


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment