Sunday 25 December 2011

♥ I-City ♥

Sungguh i-city adalah tidak seperti yang aku fikirkan sungguh
Just sedikit saja ada lampu-lampu lepas tu banyak yang merepek
Snow walk aku mati-mati ingat macam kat dubai can play snow
Rupanya just pameran ice sejuk sebab kompressor aircond kena
Kat muka lepas tu tak safety ye lah dengan kasut chua chu kang
Jalan licin jenis ice macam nak yang diblend tu dengan orang jatuh
Ada yang kena bucu ada yang tergolek nak amek gambar dengan
Bau macam kat pasar bau ikan lepas tu lecak grrr membazir ajek
Beratur panjang-panjang bayar mahal lepas tu kepanasan
Yayaz tak tahan sejuk diam ajek masa masuk comey betol budak tenit
Aku bawak iphone kuar abis berair takut sangat-sangat something
Jadik kat iphone Alhamdulilah okey no problem plss iphone jangan
Bikin problem ehhh balik jalan jameed sampai hotel kol 2 pagi
Yayaz sleep lepas tu bangun cakap nak ikut sampai kol bape tak tido
Aku dah gantuk tapi yayaz tak sampai entah kol berapa yayaz nanes
Yayaz nak sleep dengan aku so kelam kabut kejut mum
Masa nak tunggu yayaz sleep aku terlelap sedar-sedar nampak benda
Hitam lelaki macam orang separuh umo dalam 40++ sedang tengok
Kami tido aku tak fikir panjang terus tarik yayaz peluk yayaz takut
Diapa-apakan yayaz takut okey terus baca selawat surah fatihah
Dengan surah ikhlas tiup kat kepala yayaz takut seyyy sangat
Takut masa transfer cehh transfer masa kasi kat mum pon yayaz
Cry mum baca ayat kursi lepas tu yayaz sleep tak nanes
Aduhaiiii tak pepasal seyyy
Ohhh ya tadi nak kasi taw aku carik case ipod multi touch tapi
Tak ada dah habis uwaaa mana nak carik ekkk
Apa yang ada kat time square ekkk???????
Kat time square ada apple ker ada mac ker??????
Aku selamat borong kat La Senza ramai yang kata muka aku nie
Muka student kekekeke so lepas nie jadik student balik ahhh
Ada yang kata muka aku macam budak amek spm hehehhe shuker
Aku ingat tadi nak beli shower gel dengan lotion body shop
Untuk bawak travel tapi nanti lahh ingat ada jual yang kecik
Tapi tak de nanti nanti lor huhuhuhuhuhuhuhuhu
Alhamdulilah senang nak bawak yayaz tanpa sebarang ragam pon



- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment