Monday 12 December 2011

♥ 1 Settle ♥

Ari saturday aku pergi Holiday Plaza mum nak amek cermin mata bengong
okey orang tu kata siap nak call tapi tak call call jugak kambeng betol lah
so lepas dah amek cermin mata mum aku aritu tempah Dr Dre studio headphone
color pink masa tempah tu aku tanya lah rega then orang tu kata dalam rm180++
then ada lagi satu kedai tu color pink jugak ada rega pon lebih kurang ajek
so masa tu cakap okey lah sebab nak beli masa amek cermin mata mum
tak kisah lahh so pergi lah tanya aku rasa pompuan tu pon tak kenal kot tak cam
sekali tanya rm190 ++ aku pon alamakkk tak payah lah pergi kedai yang aritu
tanya so dia kasi rm180 aku mintak kurang mintak punya mintak dapat lah
rm168 okey lah dari dekat rm200 ++ dah ler aritu aku beli rm200 ++ yang itu color
yellow purple aku gunakan untuk lappy yang pink nie aku gunakan untuk ipod aku
means kalau dalam perjalanan can boleh guna headphones tapi kalau jalan-jalan
ley gunakan earphone sambil tu aku carik sekali case ipad 2 ye lah case ipad
aku dah kotor deyy sayang plak nak guna lama-lama lepas tu aku dah fikir nak
tukar ingat nak amek hello kitty tapi tak best lah plak jalan punya jalan aku jumpa
case ada tali ibarat macam boleh jadikan bag tantek dah lama carik case ipad
macam gituk so jumpa terus beli then carik case iphone macam patern bag jugak
kalau sekali imbas nampak macam bag lah kalau tengok betol2 nampak case iphone
aritu aku tengok kat fesbok machines jual macam gituk tapi shape lain lah color
white rm200 ++ tapi case iphone tu macam letak gituk ajek so yang itu siap
boleh jaga betol2 lah cuma tak de tempat letak duit yang ada letak card aku
dah kira-kira ley letak ic,lesen,cimb bank card dgn popular card or dorothy perkin
tu ajek so lepas nie senang lah just angkut iphone siap dengan semua-semua itu
color pink aku ingat nak tukar bila pergi KL so senang lah tak payah nak pening
fikir apa semua bagai hehehhehe aku memang nak angkut ipad 2 aku tu sekali
so ada jugak game ke apa2 aku nak celoteh ke so tak de lah kebosanan lagi plak
sekarang nie aku jarang download game kat iphone aku malas sejak kes asyik
semua apps aku hilang terus tak de napsu nak download game :p
so dedua ada macam tali gituk so nice so lepas nie no more purse lah ekkk
ye lah kad-kad masukkan dalam case a.k.a. purse so duit masukkan dalam poket
ajek lah senang aper....!!!!
aduhaiii pening plak kepala nie tengok pc apa pasal ek...??
siap suruh mum pilihkan color apa yang cun habis kekekkeke sis bingit ajek
padahal mum dah kejut dia kata aku ikut tapi dia tak dengar mum kata aku
ikut hahahhaa sress saja dia tu lah len kali bila mum kejut tanya nak ikut ke tak
ikut saja lahh nie tak lepas tu membebel-bebel nasib lerrrrr
aku siap dengki kata color purple chantek bangat hahahhahaha biar dia rasa plak
aku jamin 100000000% dia tak akan beli punya lahhhh
so lepas nie aku tak payah pening-pening with purse ye lah mana purse mana
ipone so kalau nak tukar purse kena fikir 44 kali ye lah mana nak letak iphone
kepala aku berpinar-pinar kenapa nie seyyy nie yang menyampahhh nie bila
mengadap lappy lelama macam gini lag jadiknya entah kenapa pon tak tahu semalam
sentuh pc kejap ajek lepas tu dah tak sentuh okey ari sabtu pon sama tengok
lappy lama cikit baca ayat-ayat kat fesbok pasal headphone dr dre jek kepala aku
berpinar-pinar apakah masalahnya sekarang nie????
nasib baik mengadap ipad lelama kepala aku okey kalau tak semua serba tak okey
kepala ohhh kepala apa masalahnya kenapa dulu okey kenapa sekarang tak okey
ce cerita apa masalahnya...????
okey kalau yang aku cerita case iphone aku tadi kalau sapa-sapa blur tak paham
nahhh amekkk nie dua linkkk gambar cuma aku punya pink tapi kat situ tak
de pon gambar pink mencik tawwww malas nak upload nahhh tengok sendiri

1.http://stylekandi.com/photos/14/full/Uz7w5723943154e4231ae7f702.jpg
2.http://images.ibsrv.net/ibsrv/res/src:www.outblush.com/get/women/images/
2011/09/kors-iphone-case-lg.jpg

3.http://3.bp.blogspot.com/-13PBndS1fY0/TavxUawAAUI/AAAAAAAAAYU/
AUhqFmFHi_I/s1600/192015-2mk3a-o.jpg


No comments:

Post a Comment