Saturday 17 December 2011

♥ Sakit Kepala + Muntah-muntah ♥

Semalam balik dekat kol 12 padahal lepas mandi petang tu kepala dah sakit
betol-betol rasa tak larat :( sampai jek rumah muntah-muntah habis
apa yang dimakan keluar balik lepas tu seram sejuk badan mengigil
kepala sakit tak hilang-hilang bangun pagi tengok okey plak tak demam
berjaya jugak pergi ke KSL aku nak carik bag yang boleh sumbat untuk 2-3 hari
aritu aku tengok bekenan dengan bag tu kat Jusco Bukit Indah tapi itu ler
malas nak amek port semalam mengegada mintak dengan mum duit nak beli
tu yang semalam pergi carik dapat jugak Hello Kitty siap ada manik-manik
tak sabarnya nak pakai ari sabtu depan *mood sedih*
mum cepat lah balik kan best ek kalau semalam aku dapat ikut tapi cian kat sis
arghhh buntu kepala aku nie lahhh aku belom bukak lagik bag tu biar lah
esok mum balik tunjuk dengan mum macam-macam bag ada taw tapi yang
hello kitty tu betol-betol tergugat aku tengok tapi rega rm400 ++
errrr tak payah lahh okey lah nak makan bibik masak soto ayam uwaaaa
sedihhh nya rasa macam tak terjaga seyyyy mum cepat lah balik plsss plsss

No comments:

Post a Comment