Wednesday 14 December 2011

♥ Aduhaii Period ♥

Wahai period sampai bila kah mesti macam gini bilakah semuanya akan normal
macam dulu kembali..??? aku penat tahu tak badan aku lemahh kepala aku pusing
26 nov aritu macam nak mati menahan sakit senggugut masa tu kuar jugak
darah now start dari monday makin banyak kuar macam pagi tadi
malam before tidur aku dah change pakai overnight lagik tup-tup bangun
tembus kena katil kepala aku nie rasa sangat tidak selesa macam pening lagik kalau
naik tangga memang terasa sangat-sangat tapi aku diam aku tak bilang mum
tak nak mum risau dah penat mum nak risaukan sana sini biarlah aku diam-diam
saja aku harap sangat mulai tahun depan period aku kembali normal yess kembali
normal tak larat bila kena macam gini badan yang tak tahan lemah semacam
dengan kepala pusing-pusing aduhaiiii pusing seyy kalau macam ginik
secara jujur aku rasa macam tak dapat nak menahan ubat dah bermacam-macam
makan tapi still tak baik2 selalunya ubat kalau terskip satu hari or what
kan dah boleh kembali normal macam bese nie tak lepas tak makan ubat
keluar balik penat lahh bila macam gini ajek seolah-olah makan ubat tu semua
tak de effect apa-apa kat badan aku tak sama macam makan ubat selsema
ubat batuk ubat demam something wrong...???
entah lah dah tak tahu nak kata apa lagik just rasa macam nak rest ajek nak buang
semua sakit yang duduk kat dalam badan aku dan jugak segala apa yang ada
pada badan ahli keluarga aku jugak :(

No comments:

Post a Comment