Monday 26 December 2011

♥ ceritanya ♥

Masa tu aku tgh tgk bebudak men pirate boat sekali ika panggil
Kata laki aku ada kat sini aku pon fikir sapa plak laki aku ingat bruno mars
Then ika tarik aku sampai ke escalator sekali jek aku tanya ika sapa then
Ika kata ada yg berlakon dalam cordoba aku pon arghhh fahrinnnnnn
Then aku kata tak pe lah tak de rezeki mum kata fahrin dah nampak berumur
So sekali lagik dia lalu aku dah kelam kabut carik iphone carik camera
Bibik epy begong pergi tarik aku sampai jatuh okey aku malu seyyyy
Then dorang kata aku nak amek gambar then fahrin kata ok kejap
Dia utamakan keluarga dia dulu hoccayyyyy
Then dapat pong untuk few month aku nak use gambar aku with fahrin
Aku agak kecewa bila lihat fahrin live coz dia kecik ajek harap tinggi
Mati-mati aku hengat badan dia besar sasa gituk sekali hurmmmm
Dia amek gambar dgn pompuan tak de pegang just gituk2 aku pon tak
Salam dia aku kata batal air sembahyang kuikuikui
Tapikan aku tak de perasaan berdebar ke aper just biasa jek huhuhu
Biar kan lahhhhhh kalau de jodoh tak ke mana jumpa lagik :p
Tetiba rasa nk culik bawak balik kuikuikui bawak pi menikahhhh
Dia lebih suker layan anak buah dia hurmmmmmmm
Nak berangan lor malam nie auwww auwww


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment