Saturday 24 December 2011

♥ Mengemas ♥

Uwaa baru nak pergi baru mengemas kekekekkeke
Nie pon tengah tunggu cas ipad cas batt camera sony
Huwawawawa auww auww masih banyak belom masukkan
Dalam bag Insya Allah sebentar lagi kami akan berangkat and
1.01.2012 baru balik johor cehh nak type balik malaysia macam
La pergi london plak verangan hoccay...!!!!!
So tahun baru nie aku tak dapat nak membebel lah kat blog
And tak banyak dapat aku membebel kan so kalau de tenet
Dapat lah kot kalau tak hahahha so rancangan terbaru iaitu
Kl lepas tu kedah lepas tu ke penang lepas tu tak taw nak ke mana
Lagik tunggu dan tengok saja lah kan kan kan kan
Lepas subuh nanti baru berangkat so nak kena mandi kol 3 lah
Jadi tak payah mandi siap sekali macam aritu pergi london tahun lepas
Mata nie pon gantuk memang gantuk tapi nak buat macam mana
Nak tunggu charge macam-macam siang tadi tak nak buat so bila
Dah nak dekat-dekat time baru lah kelam kabut kemas ini kemas itu
Apa pon tak boleh blah hurmmm
So next week tak dapat nak tengok maharaja lawak mega
Siapa yang menang antara boboi or osbon or syok or seahu????
Nanti inform kat aku ek wekkkkkkkk.....!!!!!!!!!!
Ipad oiii lama lagik ke nak cas nak penat nak menunggu untuk tukar
Case nie ipad oo ipad ochee dah hantar ke tempat jagaan sementara
Sementara mok dah kasi kat orang so dah settle semoga semuanya
Akan selamat amin amin amin amin.....!!!!!!!
Sejak sejak dah pencen nie lama aku tak membebel kat blog kan
Bukan apa tak cukup masa sekarang busy main dengan yayaz
Dak kenit tu pon tak nak lepas dengan aku so biar lahh aku nie
Jugak jadik mak dia tak pe aku tak kesah pong
Okey lahhh nanti kalau de masa aku update cikit ehhh bye bye
Jumpa 1.01,2011 maybe malam or pagi 2.1.2012 oraitt bye bye


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment